Menu rozwijane

22 września 2017

Nowe dostawy na Duńskim momio... i? Cyrkowa dostawa powróciła?

Cześć.
Tu Dis.
Użytkowniczka Takira powiadomiła mnie o nowych dostawach na Duńskim serwerze. 
Oraz zauważyłam, że dodali cyrkową dostawę! To jest już niesprawiedliwe, pomijając już nawet te  inne dostawy...

Pierwsza dostawa:

  


Niby nic nadzwyczajnego ale bardzo podobają mi się bluzeczki i maski. Słodko mi. 
A ten strój gruszki, cudo.

Druga dostawa:

 

Ta kurteczka *czy jak to tam się profesjonalnie nazywa*, boskie. 
Kupiłabym i u nas za diamenty jakby była. 
Mam też ss os użytkowniczki Takira, jest to w tatuażach, lecz jest to przecudna jak dla mnie broda!



Dostawy cyrkowej wam już nie będę jej wstawiać bo była ona w osobnym poście na blogu. 
Dalej uważam, że nie fair, że przywrócili tam dostawę cyrkową, a do nas *i pewnie do niektórych krajów* nie. Jak MW to wszędzie powinno być, a nie jakieś mi tu uprzywilejowanie. Foch, żartuję ale no nie podoba mi się to. 

~Disnow Blacki 

4 komentarze:

  1. To niesprawiedliwe...chciałabym tą bluzeczkę z kapturem

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka są piękne, ale zdecydowanie wygrywa strój gruszki (tak bardzo do mnie pasuje <3).
    Drugą dostawa kojarzy mi się z Małym Księciem, lecz to pewnie przez to, iż jest to moja lektura.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapominajmy, że momio to duńska gra i to normalne, że dla swoich chcą lepiej... PS: broda jest mega! xD

    OdpowiedzUsuń