Menu rozwijane

08 września 2017

Cudowne przyszłe m+!

Cześć!
Tu Dis.
Mam to szczęście, że mój telefon jeszcze ma trochę kasy, więc m+ oczywiście kupione XD. 
Niestety ss nie zrobiłam bo przez przypadek wyłączyłam to okienko, a do tego byłam na fonie. 
Na szczęście mam super grupę dzięki, której mam ss. A otrzymałam go od mexa90


Jestem szczęśliwa, że po tylu okropnych (jak dla  mnie) prezentach z m+, wreszcie jest coś świetnego! Kocham wianki, a ten będzie zapewne jednym z ulubionych.


~Disnow Blacki 

6 komentarzy:

  1. Możę kupię, choć bardzo wątpię. Co do wianka-jest cudowny.
    (Nie na temat) Dziś idę do kina na "To" i się mega cieszę (co z tego że mam 12 lat a to jest od 16)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, cudny ^^
    Rzadko kupuję momio+ dla samego prezentu. Teraz jednak tak będzie ^U^

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, nawet a mi się m+ skończyło...

    OdpowiedzUsuń