Menu rozwijane

02 września 2017

Back to School #11

Hej,hej!

Zadanie na dziś to:
Cermenina
W sumie to myślałam, że wszyscy wstawią edity. Nie bijcie za proporcje czy coś, ale musimy szybciutko napisać jeszcze jednego b2s.

Disnow
  

Szkolny Troye Sivan w gimpie. Zaraz na ślub jadę aaa. 

Nah

Juki
Postanowiłem narysowaać pięknego kalmara z włosami bawiącego się w chemika!


Wyniki poprzedniego zadania

Wyróżnienia
VipmasterkaXx
PROSZĘ CZYTAJCIE DO KOŃCA TO NIE HOMO! Ja chodzę do podstawówki, do 6 klasy nikt się nie całował, chłopacy są straszni, nie mam nawet krasza (nawet z innej szkoły, starszego) historie miłosne są głu... O COŚ MAM!!! (nie podam imionxd) O. + Janusz = ❤ Ohh... to takie romatyczne i jednocześnie dramatyczne bo O. zdradzał K. z Januszem: ❤ W sali nr. 25 mieli oni swoje pierwsze spotkanie. Spojrzeli sobie głęboko w oczy i kolce, to było widać - miłość ^^ Następnego dnia o Januszu było głośno, O. siedział koło niego - gapił się na niego całą lekcję. Miesiąc później O. wyznał mu miłość (nie pocałowali się XD) ❤ 🌵 Był maj - piękna pogoda, idealny dzień na ślu ^^ Janusz miał nawet kwiaty kolory różowego, wyglądał piękne - każdemu się podobał 😍 Zadzwonił dzwonek na przerwę, tak to ta chwila, ten moment - zbliżają się do siebie i... ŚLUBU NIE BĘDZIĘ!!! 😔😰😞😨😱😭😳😩😫😢😖😲 Wszyscy byli zszokowani, tak nagle bo tylu miesiącach znajomości. Janusz miał złamane serce... 🌵 Koniec historii, a morał z niej taki żeby nie zakochiwać się w kaktusach bo Janusz był kaktusem oczywiście xDDD 😂😂😝😝😝😉😉😁😁😝😝😝

3 miejsce
2006mila
Szkolne miłości? Hmm. Nie opowiem o swoich, ale o pewnej sytuacji, aferze, o której w sumie tylko wtajemniczone osoby z mojej klasy. Jest taka dziewczyna. Nazwijmy ją Heńką. Jest taki chłopak. Nazwijmy go Brandonem. No i oni od pierwszej klasy, przez te wszystkie lata bardziej się lubili. Na zielonej szkole, w ubiegłym roku panna Heńka skarżyła się na chłód, jaki odczuwała i dała strasznie znać Barndonowi, żeby ją przytulił. Ale jak to on, nie wiedział o co kaman i tego nie zrobił. Ogółem dużo ze sobą gadają, chodzili kiedyś razem na karate. Więc ja i moje inne koleżanki postanowiłyśmy planować im ślub. Normalnie wszystko obmyślałyśmy. Wiele osób wiedziało. Tylko państwo młodzi nie. To niby miała być taka beka. Owa uroczystość jeszcze się nie odbyła, ale zobaczymy w nowym roku. Taka to checa. Pozdrawiam zespół MyMomio. Te zadania są coraz ciekawsze XD

2 miejsce
Sophie 16
Siemaneczko! Postanowiłam przedstawić taki wymyślony przez niektóre uczennice romansik po między takim panem od takiego tam przedmiotu, a panią od innego przedmiotu (piszę tak, ponieważ jeśli jakimś cudem to zobaczą to będzie niedobrze xD). No i zaczęło się od tego, że owi państwo zaczęli dłużej ze sobą gadać. No i oczywiście śmiechy i takie tam ploteczki, ale to taki cichy temacik który po jakimś czasie zamilkł. No, ale potem komuś obiło się o uszy, że gościu (czyli ten pan) chce pod wieść do domu tą panią. No i kolejny raz się z koleżankami podśmiewam i właśnie wtedy powstał w naszej magicznej wyobraźni królik pika-pika, ale o to naprawdę nie pytajcie xD. No i po jakimś tam czasie po lekcjach widzimy ich w małym kantorku i coś tam se rozmawiają. No i ta druga koleżanka już z nami nie wymyślała, ale ja z przyjaciółką planowałyśmy im ślub w sali gimnastycznej i takie tam xD. No i po jakimś czasie przestali takie rzeczy robić, ale zapamiętam to do końca życia. Pozdrawiam.

1 miejsce
Yookine
Jako, iż nie mam krasza (podobno piosenkarz się nie liczy) opowiem love story dwóch istot z równoległych klas.
Na potrzeby opowiadania nazwijmy bohaterów Halinka i Dariusz. 

Halinka była nowa w szkole, dołączyła ona do naszej klasy. Nie znała w naszej szkole nikogo oprócz jednej dziewczyny, która postanowiła przedstawić jej Dariusza. Na długiej przerwie wszyscy jak zwykle poszliśmy na boisko na którym czekał Dariusz. Spojrzał on głębowo w wielkie niebieskie oczy nowej dziewczyny. Wiedzieliśmy, że mu się podoba. Później nauczycielka przypomniała nam o wycieczce na którą pośpiesznie poszliśmy. W drodze cały czas się przytulali i nie spuszczali z siebie oczu. Wycieczka minęła szybko. Halinka pożegnała się z ukochanym i razem z jej koleżanką poszły do domu. Następnego dnia czekaliśmy na nią bardzo długo. Straciliśmy nadzieję. Po pierwszej lekcji przyszła nasza koleżanka i poinformowała nas o tym, że Halinka nie będzie chodzić do naszej szkoły. Załamany Dariusz udał się do swojej klasy i od tamtej pory przestał umawiać się z poduszkami.

A oto zdjęcie naszej "Halinki":

Obecna punktacja
Sophie 16: 19
2006mila: 18
Yookine: 17
Pejpier: 15
atta: 8
Popilopipo: 6
Królik Szczepan: 5
Dominika09099: 4
Josefina: 3
Madera: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1
domi 135: 1
VipmasterkaxX: 1

Prace z zadaniem możecie wrzucać jeszcze
 do godziny 14:00 dzisiejszego dnia!

9 komentarzy:

  1. Właśnie wracam do domu więc może uda mi się zrobić edit :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Halinki <33
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, mam 1 punkt i dostałam wyróżnienie :D Biorę się za rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juhu pierwsze miejsce! Już wstawiłam rysuneczek.

    ~Sophie 16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho rysuneczki. Nie przepadam za rysowaniem(ale wiele osób mówi, że rysuję ładnie) a jak już, to coś artystycznego, czy podobne do rysunku Cer.
    ~PSZCZÓŁKA309

    OdpowiedzUsuń
  6. No niektóre z tych romansów są naprawdę ciekawe,w mojej szkole aż tyle się nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń