Menu rozwijane

15 września 2017

Momio Plus

Przyszłym prezentem za Momio Plus są te soczewki.
Na Momio wielokrotnie pojawiały się już podobne rzeczy i raczej nie jestem zachwycona. Kolor jest strasznie neonowy, co może przeszkadzać w lookach. Poza tym mam pytanie. Wam też brakuje brązowych soczewek? Jeśli chodzi o brązowe oczy, to naszym jedynym wyjściem jest wybranie takiego koloru w kategorii "oczy". Chętnie zobaczyłabym inne odcienie brązu. Poza tym moim marzeniem są czarne tęczówki, gdyż całe czarne oczy nie wyglądają zbyt naturalnie.

Podoba wam się prezent?
Kupicie M+? 

8 komentarzy:

  1. Może będzie "kocia" dostawa? Nie kupiłabym m+ specialnie dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nach. Juz kiedyś kupiłam neonowe oczy i jeszcze nigdy ich nie ubrałam. Co do brązowych soczewek to też na nie czekam (szczególnie na jasnobrązowe).
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni zmienili kolor soczewek, które były w prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Momio plus kupiłam wcześniej i te soczewki muszę niestety otrzymać. Od dłuższego czasu nie podobają mi się "odgrzewane kotlety" czyli jakieś mw, które było dosyć niedawno. Mam nadzieję, że ten prezent jeszcze mogą zmienić na coś ciekawszego. Ogólnie kiedyś m+ było warte zakupu; było tańsze i miało lepsze prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to jest bez sensu, po co dawać soczewki (w innym kolorze oczywiście)które były niedawno :/ przecież jest tyle pięknych propozycji w #mostwanted

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam zakupić m+ dla tego cudownego wianka co jest teraz, ale te soczewki są po prostu brzydkie... Chyba jeszcze się nad tym zastanowię.
    ~Lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom, soczewcie nie zachwycają, szczególne, że w "mrocznych prezentach" były w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń