Menu rozwijane

29 września 2017

dostawa! Wersja damska

Ja już mówiłam tracę wiarę w momio i to co wyprawiają ale dobra.
Na wstępie mówię, że dostawa jak dla mnie no średnia, choć pomysł genialny. 


Na pierwszy rzut oka widzimy tą porażkę, czyli sukienka za SZAFIRY z obniżką z m+. 
Już te diaxy niech będą ale szafiry? Człowiek kupuje paczki i inne dziwne rzeczy, a oni mu mówią, że musi płacić normalną cenę niż mieć coś taniej? No nie rozumiem już tego co siedzi w głowie tym ludziom ale dobra. 
A to coś za diaxy bardzo ładne. Jeśli byłoby też w czarnym i białym kolorze, kupiłabym.

 
 


*Jest jeszcze wersja czerwona tańsza, lecz nie widzę sensu pokazywać dwa razy tego samego*

 


No płakać się chce jak to widzę. Ale nic nie poradzimy na takie nieśmieszne żarty ze strony administracji. Dużo osób też zauważyło, że niektóre rzeczy przypominają ubrania i peruki ze sklepu z jednej z dość kontrowersyjnych youtuberek. 
Nieźle się tam bawicie ludzie, nieźle XD.

~Disnow Blacki 

9 komentarzy:

  1. Ale to z tą yt-berką to naprawdę mają rację... niestety. Ta dostawa jest dziwna. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi sie tak skojarzylo XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi sie tak skojarzylo XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalna reklama sklepu normalnej ytberki XDD
    Dostawa droga i średnia. Kupię spodnie i to tyle.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Co drugi post jest o Anielce, Heh.

    ~Sophie 16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja sexmasterki wkorczyła na momio ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń