Menu rozwijane

01 września 2017

Dostawa - panie

Jak już wszyscy wiecie, nasza dostawa związana jest z jednorożcami. Ogółem ubrania nie sa złe, ale nic mnie tutaj nie zachwyciło. Przejdźmy już do zdjęć.


Małe kied decyduję się na zakup kombinezonu, lecz rozważam zakup czarnej wersji. Ma swój urok. Wersja bez Momio Plus wydaje mi się być troszkę zbyt kiczowata, lecz nie narzekam, bo sam motyw to głównie tęcza, brokat i rogi.


Koszulka za dwa szafiry jest średnia i nie warta swojej ceny. Koszulka #unicorn jest całkiem w porządku, więc jeśli nie będę miała co robić z diamentami, to się na nią zdecyduję. Ostatni T-Shirt nie jest zły, lecz nie w moim stylu. Zależy kto co lubi.


Tutaj tańsza wersja T-Shirtu i miętowa koszulka. Bardziej podoba mi sie biała wersja, lecz ten kolor też jest ładny.


Spódnice bardzo by mi się podobały, gdyby nie nadruk. Niestety psuje on cały urok i raczej nie zdecyduję się na zakup spódnic.


Shorty to element garderoby, który jest zazwyczaj bardzo przydatny, więc dlaczego nie? Spodnie mają ciekawy hmm... Wzór? Mimo wszystko, szkoda mi tych 2 szafirów.


Kaptur za 3 szafiry jest po prostu śmieszny. Nie podoba mi sie i jest za drogi. Zainwestuję w biały, bo pasuje do bluzy. Opaska jest w porządku, lecz to nic specjalnego.


Co by tu napisać.. Wygląda równie dobrze co biała wersja. Nic dodać nic ująć.


Fryzura już na snapowej zapowiedzi nie podobała mi się. Byłaby świetna, gdyby nie ten róg. Nie chodzi o sam fakt, że jest, ale o to, ze jest z włosów. Gdyby róg wyglądał podobnie do tego z nagrody z poziom mogłabym zastanowić się nad zakupem. Mogli go nawet dodać w nakryciu głowy..


Bardzo średnie, nic specjalnego...


Pelerynka jest ładna, ale ta cena mnie boli. Z przykrością stwierdzam, że na t a dstawę nie wydam ani jednego szafira. Cóż, przynajmniej wynagrodzę sobie dostawę Barbie.

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliscie?

13 komentarzy:

  1. Mehh, myślałam że dostawa będzie ciekawsza... No cóż, pozdrawiam!
    -LittleCandi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam: szorty, włosy i pelerynę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic oprócz włosów mnie nie zaskoczyło. Kupiłam bluzkę z #unicorn i szorty. Chętnie zobaczę wersję włosów bez rogu ;)

    ~PSZCZÓŁKA309

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się spodnie mega podobają i je kupiłam :3 może jeszcze kupię szorty. te włosy są okropne, mam nadzieję że dodadzą wersję bez rogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa średnio ciekawa. Nie ma nic bardzo odkrywczego, tylko włosy. Oklepane bluzki z dodanymi napisami i kombinezony,które przydają się 2x w roku. Szkoda, że biały kaptur jest m+. Kupię szorty i zastanowię się nad spódniczką.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam kombinezon bez momio plus i shorty. Dostawa jest spoko, i w końcu na coś mnie stać, od Lucasa mam kasiorke ale jej nie wydam.
    Lucas, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczyłam na to,iż ubrania będą ciekawsze i ładniejsze,ale się zawiodłam. Przynajmniej nie wydam aż tak dużo szafirów oraz diamentów.

    OdpowiedzUsuń
  8. KOELKCJA CUDNA! NIE MA CO WIĘCEJ KOMENTOWAĆ!
    ~the luna msp99

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba wszystko oprócz nakryć głowy i tej szaty czarownika 😂 Tak ją nazywam. Kupię czarną bluzkę z jednorożcem i włosy, a kupiłam już koszulkę z napisem I ❤️ 🦄, krótkie spodenki i założyłam do tego skrzydła i róg za poziom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupiłam jeszcze nic. Jak będę w domu to zainwestuje moje pieniążki na bluzę #unicorn oraz bluzkę i spodenki za 150 szafirów.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostawa cudowna, kupiłam sobie prawie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupiłam nic. Wszyscy wyczekiwali jednorożców, ale ta dostawa jest średnia. No i droga oczywiście.

    OdpowiedzUsuń