Menu rozwijane

03 sierpnia 2018

Zielona dostawa!

Witajcie!
Dziś piątek i na momio zawitała nowa dostawa. Jej głównym tematem jest kolor zielony, ale nie tylko. Włosy są w innych wariantach kolorystycznych i nie ma tam tytułowego koloru. Mnie osobiście dostawa podoba się, ale nie jest też jakoś mega. Kilka rzeczy kupiłam i będę z chęcią ubierać.


Sukienka
Jest całkiem znośna, ale jednak coś mi w niej nie pasuje, może te czarne kropki. Nie wiem. Jednak po chwili postanowiłam ją kupić.

Bluzka 1
Fajna, zielona bluza, która ma ciekawy wzór i krój. Bardzo podoba mi się pomysł na rękawki i w napisie momio to jabłuszko. Postanowiłam ją kupić.
Bluzka 2
Szczerze to nie wiem co mam myśleć o tej bluzce. Jest poprawnie wykonana, ale jednak czegoś jej brakuje. Na chwilę obecną jeszcze jej nie kupiłam.

Spodenki
Rzadko noszę szorty na momio, ale zawsze je kupuję, gdyż zawsze mogą przydać się. A taka dobra cena, to nie można zmarnować okazji.

Buty
Ej naprawdę podobają mi się te buty. Kocham te podeszwy za ich kolorek, a w połączeniu z białą górą, wyglądają przecudownie. Oczywiście, że kupiłam.

Torebka
Ostatnio często do swoich looków dodaję torebki, jeżeli jest taka potrzeba. Ta dzisiejsza jest bardzo ciekawa i na pewno sprawdzi się w kilku lookach.

Spódniczka
Podobny krój spódniczki na momio już był, zaś tu dodano wiązanie na górze i powstało coś odrobinę innego. Ja jeszcze nie zakupiłam jej.

Włosy
Włosy moim zdaniem są perełkami w tej dostawie! Bardzo podobają mi się one, nawet wszystkie wersje kolorystyczne. W ostatnim czasie troszkę uzbierałam diamentów i kupiłam je wszystkie, oczywiście za tańszą cenę.

Okulary
Tu ciągle mam dylemat. Kupić, czy nie kupić? Zawsze w szafie jakieś okulary przydają się, ale nadal nie wiem, czy te będę użyteczne.


Co sądzicie o dostawie?
Króra z tych rzeczy jest waszym ulubieńcem?

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że na momio pojawiło się coś innego i doceniam to, jednak ta dostawa jest po prostu nudna.Jedynie co kupiłam to wszystkie rzeczy za diamenty, tak naprawdę nic szczególnie się nie wyróżnia (no może jedyniw torebka jest ciekawa). Moim ulubieńcem są włosy i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość rzeczy mi się nie podoba, ale kupiłam buty i szorty. Szkoda, że włosy również nie są zielone. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. JEDYNE CO MI SIE PODOBA TO WLOSY I BUTY OK
    NIE PRZEPADAM ZA ZIELONYMI UBRANIAMI WIEC DOSTAWA RACZEJ NIE DLA MNIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mało diaxów , więc kupiłam tylko włosy (a raczej kupię)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka - Kupiłabym jeśli byłaby czerwona

    Bluzka 1 - Logo psuje efekt
    Bluzka 2 - Wygląda jak koszula szpitalna

    Spodenki - Zastanowię się

    Buty - Mam już podobnych z 5 par

    Torebka - Fifti fifti

    Spódnicza - Fajna tylko szkoda że za szafiry...

    Włosy - 10/10, kupiłam dwa kolory i zbieram na więcej

    Okulary - Przypominają mi urządzenie do badania wad wzroku u okulisty xD

    Podsumowanie - Gdyby nie włosy to dostawa byłaby słabsza niż średnia mojej klasy w zeszłym roku
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń