Menu rozwijane

17 sierpnia 2018

Nowe meble!

Cześć!
Przepraszam za tak późnie dodanie postu, ale w ostatnich daniach miałam mało czasu.
~~~
Na momio zawitały nowe meble, z resztą tak jak zawsze w środę. Motyw ich jest bardzo prosty i zwykły, ale jednocześnie bardzo przydatny. Zawsze cenię tego typu meble, gdyż zawsze łatwo jest je użyć w naszym pokoju. 


 Łóżko
Ładne, proste i na pewno przyda się w umeblowaniu pokoju, ale cena mnie odpycha od kupna.

 Stolik nocna
Kupiłam to, ale zawidałam się, gdyż jest to tak małe, że nie pasuje do wielu rzeczy z pokoju.

 Telewizor
Kupiła i mogę polecić, gdyż fajnie prezentuje się to na ścianie.

 Tapeta
Również kupiłam i również polecam, gdyż jest bardzo prosta i uniwersalna. Kolor będzie pasował do większości mebli i ładnie łączył się z resztą pokoju.

 Dywan
Coś mi w nim nie pasuje, może ten mocny kolor, a może ten wzór. Cena jest moim zdaniem za duża, w chwili obecnej nie planuję zakupu.

 Okno
Kupiłam i od razu chciałam go użyć w moim mieszkanku i choć troszkę ciężko było go wpasować, to prezentuje się ślicznie.

Ozdoba na ściane
Również kupiłam i polecam, gdyż jest to bardzo dobry dodatek do pokoju. Ładnie może uzupełnić puste miejsce na ścianie i dodać elegancji.

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

6 komentarzy:

  1. Narazie nie planuje zakupu żadnej z rzeczy (bida u mnie) ale mebelki bardzo fajne, takie nowoczesne i stylowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam z kupnem na przyszły tydzień.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłem wszystko. Naprawdę fajny motyw. Lubię takie klasyczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam telewizor i ,, napis '' relax :p
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie rozumiem ludzi, którzy spekulują, iż jest to tablica xD

      Usuń