Menu rozwijane

14 sierpnia 2018

•Odpowiedzi na pytania do redaktorek•

Hejka!
Tak jak obiecywałyśmy, dzisiaj odpowiemy na wasze pytania i stwierdziłyśmy, że wszystkie są warte odpowiedzi, więc odpowiemy na wszystkie. Bez przedłużania, lecimy z odpowiedziami
•••
Misiek2006!!

Jakie książki czytacie?

LenQa30
Kiedyś czytałam książki, bardzo często, a teraz jakoś nie bardzo.
Zaladea
Czytam książki fantasy, obecnie jestem w trakcie czytania dodatków do Władcy Pierścieni.
EwciaaQQ
Nie czytam książek. Nigdy jakoś mnie do tego nie ciągnęło.

Sweet108
Jeśli chodzi o gatunek książek, to czytam fantasy.

Annellia
Średnio czytam książki, częściej mangi. Ale jak już, to zazwyczaj fantasy.

Lubicie pusheena?
LenQa30
Kocham.
Zaladea
Nawet lubię.
EwciaaQQ
Obojętnie.

Sweet108
Kocham.*^*
Annellia
Jest spoko.

Macie inne blogi?
LenQa30
Miałam kiedyś bloga o star stable <tak w sumie, to dalej istnieje> ale nie piszę tam już od ponad dwóch lat, a w grę jeszcze gram. Jest taki dosyć 'cringe' więc nie zostawię wam linka, przepraszam.
Zaladea
Nie.
EwciaaQQ
Tak, jest to blog, gdzie pokazuję jak tworzę rysunki. Link: Blog
Sweet108
Tak, ale linka nie dam, bo i tak jest martwy.

Annellia
Tak, o MSP, ale już nie prowadzę.

Jakie macie hobby poza momio i pisaniem bloga?
LenQa30
Lubię edytować, rysować i oczywiście jeść.
Zaladea
Obieranie. Nie no ja po prostu lubię obierać warzywa, ale to raczej hobby nie jest. Moim hobby jest granie w wszelkiego rodzaju gry i czytanie książek.
EwciaaQQ
Zdecydowanie rysowanie, a tak po za tym, to chyba już nie.

Sweet108
OGLĄDANIE ANIME, AWW.

Annellia
Lubię robić zdjęcia.

•••
Lawendisa

Jakie macie rozmiary buta?
LenQa30
38
Zaladea
36-37, albo 37-38, zależy jakie buty.
EwciaaQQ
36-36,5 lub ewentualnie 37

Sweet108
36,5. Mam bardzo małą stopę. XD

Annellia
39

Od kiedy gracie w momio?
LenQa30
Od 31 maja 2016.
Zaladea
13.10.2016 bodajże.
EwciaaQQ
Maj/czerwiec 2016, niestety nie pamiętam dokładnej daty.
Sweet108
Od 21 września 2016. ^^

Annellia
Od 2015, ale na obecnym koncie od września 2016.

Lubicie nutellę?
LenQa30
Tak, lubię, ale rzadko ostatnio jem.
Zaladea
Tak, lubię.
EwciaaQQ
Nie jest to może coś co uwielbiam, ale zjem.
Sweet108
Tak, lubię.

Annellia
Lubię, ale rzadko jem.

Lubicie dodawać do swojej postaci brwi?
LenQa30
Lubię, ale nie zawsze ich używam. Lecz uważam, że są fajnym dodatkiem do stylizacji i można z nimi zrobić naprawdę coś ładnego.
Zaladea
Moja postać zawsze ma na sobie brwi.
EwciaaQQ
Tak, bez nich look wydaje się strasznie "łysy".

Sweet108
Tak, sprawiają, że look nie jest ładniejszy. (według mnie)

Annellia
Tak, ale szkoda, że nie można dodać ich jednocześnie z piegami >:(

Macie jakiś autorytet?
LenQa30
W sumie, to wzoruję się na jednej dziewczynie.
Zaladea
Moje rodzeństwo.
EwciaaQQ
Hmm, raczej nie.

Sweet108
Nigdy nie miałam autorytetu. :'D

Annellia
Raczej nie.

Co sądzicie o kupnie opcji 'Momio bez reklam'?
LenQa30
Szczerze? Bez sensu. Jak komuś przeszkadzają, wystarczy zablokować, a myślę, że nie warto bo czasami są konkursy lub po prostu rozdania diamentów lub szafirów.
Zaladea
W sumie to ta opcja jest bez sensu. Ciekawi mnie, czy ktoś to kiedyś kupił.
EwciaaQQ
Zawsze zastanawiało mnie, po co to komu. 

Sweet108
Bez sensu trochę to.

Annellia
To dalej istnieje?

Uważacie się za fejma na Momio?
LenQa30
Myślę, że jestem kojarzona, ale nie na tyle, aby nazwać siebie "fejmem".
Zaladea
Niektórzy mnie za fejma uważają, ale w sumie to ja się uważam za zwykłą użytkowniczkę. Choć to bardzo miłe, gdy ktoś pisze, że kojarzy mnie z bloga.
EwciaaQQ
Kilka osób pisało do mnie, że jestem fejmem, czy coś podobnego. Może i troszkę osób kojarzy mnie, ale nie na tyle, aby używać słowa "Fejm".

Sweet108
Nie.

Annellia
Nie.

Lubicie lody tajskie?
LenQa30
Nie wiem czy to dziwne, ale nigdy ich nie jadłam. Chociaż zawsze chciałam ich spróbować.
Zaladea
Nawet nie wiem co to za lody.
EwciaaQQ
Nigdy ich nie jadłam, więc nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

Sweet108
Nigdy ich nie jadłam.

Annellia
Eee, smakują jak zwykłe lody. Czyli lubię, ale są zdecydowanie za drogie, kupiłam tylko 2 razy.

Lidl vs Biedronka
LenQa30
Biedronka hahah
Zaladea
W żadnym z tych sklepów nie kupuję. Kupuję w Topazie. Pozdrawiam wszystkie osoby, które znają ten sklep.
EwciaaQQ
Tylko Biedronka, aczkolwiek tak jak Zal, Topaz też preferuje.

Sweet108
Biedra oczywiście, #teamjanusz.

Annellia
Żabka.

Nickelodeon vs Disney Channel
LenQa30
Zdecydowanie Nickelodeon.
Zaladea
W sumie to rzadko oglądam Nickelodeon, więc Disney Channel.
EwciaaQQ
Częściej oglądałam Disney, więc wybieram Disney.

Sweet108
Nigdy nie oglądałam Nickelodeon, więc Disney Channel.

Annellia
Nickelodeon, bo jest tam Spongebob.

Psy vs koty
LenQa30
Koty
Zaladea
Koty.
EwciaaQQ
W domciu mam pieska, choć kotki uwielbiam. Nie umiem wybrać.

Sweet108
Kotełki, ponieważ są urocze.

Annellia
Kotki aww

•••
Emi35897

Uważacie, że potraficie robić edity?
LenQa30
Czasami gdy porównuję do siebie inne osoby, to stwierdzam, że tak. XD
Zaladea
Nie.
EwciaaQQ
W sumie to tak. Tworzę je już jakiś czas, więc coś już tam umiem.

Sweet108
Raczej tak.

Annellia
Umiem, ale jest ode mnie duuużo lepszych osób w tym.

Czytałyście 'Harrego Pottera'? Jeśli tak, która jest waszą ulubioną?
LenQa30
Nie, nie czytałam i nie lubię Harry'ego Pottera.
Zaladea
Jestem Potterhead, moja ulubiona część to Więzień Azkabanu.
EwciaaQQ
Nie czytałam i nie lubię.

Sweet108
Nie, nie lubię Harry'ego Potter'a.

Annellia
Nie czytałam, nawet nie oglądałam żadnej części filmu do końca.

Jaki jest wasz ulubiony kolor?
LenQa30
Żółty i czerwony.
Zaladea
Nie mam ulubionego koloru.
EwciaaQQ
Zółty, pomarańczowy i szary.

Sweet108
Czarny.

Annellia
Czarny, żółty i czerwony.

Macie na coś alergię?
LenQa30
Nie, ale chciałabym na szkołę.
Zaladea
Chyba na coś tam w mydle.
EwciaaQQ
Wydaje mi się, że nie.

Sweet108
Na Lawendisę, a tak na poważnie, to na nic.

Annellia
Nie.

Jaki jest wasz ulubiony rodzaj muzyki?
LenQa30
W sumie, to nie mam ulubionego gatunku, zespołu czy idola. Słucham tego, co wpadnie mi w ucho.
Zaladea
Rock Polo. A tak na serio to nie mam ulubionego gatunku muzyki, słucham tylko paru wokalistów, których lubię.
EwciaaQQ
Słucham tego co mi wpadnie do ucha, ale mogę powiedzieć, że nie nawidzę disco polo.

Sweet108
Lubię dużo rodzai, ale chyba najbardziej, to pop.

Annellia
Nie mam, słucham wszystkiego, co wpadnie w ucho.

Co kupujecie częściej na momio: paczki czy momio plus?
LenQa30
Momio plus.
Zaladea
Momio plus, paczkę kupiłam tylko raz w życiu.
EwciaaQQ
Zdecydowanie momio puls.

Sweet108
Momio Plus.

Annellia
M+.

•••
Hamster543

Jak zaczęłyście grać w Momio?
LenQa30
Przez reklamę.
Zaladea
Koleżanka mnie namówiła, choć widziałam też reklamy.
EwciaaQQ
Młodsza siostra pokazała mi tę grę.

Sweet108
Koleżanka mnie namówiła.
Reklamy Momio nigdy nie widziałam w TV.


Annellia
Przez reklamę.

Czy pisanie na blogu to wasze hobby?
LenQa30
Tak, mimo, że mam jeszcze inne hobby.
Zaladea
Tak.
EwciaaQQ
Gdyby nie było, to raczej bym tu nie pisała.

Sweet108
Tak.

Annellia
Tak ;D

•••
---
LenQa30
Jak będzie nabór, to zgłoś się, może Ci się uda.
Zaladea
Em no tak teraz? Nie. Jak będzie nabór to się zgłoś, może ci się uda.
EwciaaQQ
Tak jak dziewczyny ci mówią, czekaj na nabór.

Sweet108
Jak umiesz obsługiwać Blogger'a, to może.
A tak wgl, to od tego jest nabór.

Annellia
Poczekaj na nabór.
•••
---
LenQa30
Czekoladowe. <aktualnie jem lody hahah>
Zaladea
Truskawkowe, karmelowe i owoce leśne.
EwciaaQQ
Śmietankowe, waniliowe.

Sweet108
Czekoladowe i karmelowe.

Annellia
M A N G O, słony karmel i miętowe.
•••
---
Skąd się wzięły wasze nicki na Momio?
LenQa30
Tak naprawdę, to z wyobraźni i mojej 'głupoty'. Gdy zakładałam konto myślałam, że nie będę w to grać i dałam jakąś dziwną nazwe, kiedyś lubiłam nazwy z "Q" i strasznie podobało mi się imię Lena, a cyfra 30 jest randomowa. Teraz nienawidzę takich nazw i strasznie jej załuję.
Zaladea
Więc tak.
Tworzyłam raz konto na Shakes&Fidget czy jakoś tak, chciałam mieć jakąś oryginalną nazwę.
Więc pisałam losowe sylaby, które przyszły mi do głowy. No i nazwa mi się spodobała, więc teraz nazywam się tak w większości gier.
EwciaaQQ
To jest bardzo proste. "Ewcia" od mojego imienia "Ewa", a że każdy do mnie mówi zdrobniale, to tu postanowiłam to użyć. Podwójne ''a'' w sumie nie wiem. "QQ" widziałam, gdzieś na msp w jakimś nicku i spodobało mi się, więc dodałam. 

Sweet108
Zawsze dawałam w swoich nickach „sweet”, chciałam mieć inny nick, ale byłby „rakowy”.
I do tego nie miałam czasu, więc tak pozostało.

Annellia
Z połączenia mojego imienia i końcówki, która mi się podobała. Pisałam na blogach MSP i każdy tam miał pseudonim tego typu, więc ja też musiałam ofc!

Która z was jako pierwsza założyła momiograma?
LenQa30

Zaladea

EwciaaQQ
Ja! Dokłanie nie wiem kiedy, ale pierwszy post wstawiłam 11 grudnia 2016 roku.

Sweet108

Annellia
•••
!Jaasieek!
Wolicie grać w Momio czy pisać na blogu o Momio?
LenQa30
Pisać na blogu. Na Momio nie mam co robić, oprócz pisania ze znajomymi, robienia looków i wydawania wirtualnych pieniędzy. A na blogu, mogę oceniać, pisać, no i oczywiśćie wymyślać jakieś ciekawe serie i wiem, że ktoś się tym zainteresuje i strasznie się cieszę, że mam dla kogo tutaj pisać.
Zaladea
W sumie to grać w momio. Pozdrawiam cały mój psychiatryk.
EwciaaQQ
W sumie to nie wiem. Gdyby nie gra w momio, to nie mogłabym pisać na blogu, gdyż nie wiedziałabym jakie nowości pojwiają się.

Sweet108
To i to.

Annellia
To i to hihi

Świnka morska czy chomik?
LenQa30
Świnka morska.
Zaladea
Chyba chomik.
EwciaaQQ
Raczej chomik.

Sweet108
Szczerze mówiąc, nie wiem.
Nigdy nie miałam tych zwierząt w domu.

Annellia
Nie wiem. Kiedyś miałam chomika.

Ptaki czy ryby?
LenQa30
Ptaki
Zaladea
Ptaki, chciałam kiedyś papugę.
EwciaaQQ
Ptaki. Boje się ryb, są takie obślizgłe, blee.

Sweet108
Hm... trudne pytanie. Chyba ryby.

Annellia
Ryby.

•••
Nana.qq
Czy według Was jest jakaś rzecz, którą się wyróżniacie wśród innych graczy Momio?
LenQa30
Nie mam jakiegoś swojego znaku rozpoznawczego, ale często ubieram się w czerwone stylizację, bo po prostu tak mi się podoba.
Zaladea
Można powiedzieć, że Czupakabra.
EwciaaQQ
Hmm, raczej nic takiego nie mam. 

Sweet108
Sama nie wiem.

Annellia
Raczej nie.

Macie jakieś zainteresowania?
LenQa30
Pisanie na blogu, gry, edytowanie i rysowanie.
Zaladea
Lubię grać w gry, czytać książki i komiksy.
EwciaaQQ
Rysowanie, edity, pisanie na blogu, gry i chyba to wszystko.

Sweet108
O G L Ą D A N I E   A N I M E *^*
i rysowanie oraz robienie editów.

Annellia
Pisanie na blogu i fotografia.

Gdybyście mogły zmienić coś w Momio, co to by było?
LenQa30
Chciałabym zmienić atmosferę. Mam na myśli, aby nie było żadnych dram, kłótni, oszust, wyzywania i tym podobnym.
Zaladea
Te smoczki u małych animo, wyglądają okropnie no.
EwciaaQQ
Aby było więcej ciekawszych funkcji, bo aktualnie to nie ma co robić na momio.

Sweet108
Nowszy wygląd postaci.

Annellia
Nie mam za bardzo pomysłu na odpowiedź, więc podbijam smoczki u animo.

•••
Deadciul
Ulubiona postać z MCU? 
LenQa30
Deadpool.
Zaladea
Doktor Strange i Wanda Maximoff.
EwciaaQQ
Emm, co?

Sweet108
Deadpool. <3

Annellia
Nie siedzę w tym jakoś.

- Ulubione jedzenie?
LenQa30
Pizza i spaghetti.
Zaladea
Pizza, jakieś potrawy z mięsem.
EwciaaQQ
Pizza, kebeb i spaghetti.

Sweet108
Pierogi i powietrze.

Annellia
Wszystko. Z makaronem szpinakowym na czele.

- Ulubiona książka?
LenQa30
Nie mam.
Zaladea
Pozaświatowcy i Baśniobór, nie umiem między nimi wybrać.
EwciaaQQ
Nie posiadam takowej.

Sweet108
Podręcznik od matematyki.

Annellia
Nie mam.

- Co uważacie o chińskich podróbkach zabawek nad morzem? 
LenQa30
Do chin nic nie mam, ale ich podróbki są straszne.
Zaladea
Po prostu mnie śmieszą.
EwciaaQQ
Nie wiem.

Sweet108
Chińskie rzeczy to zło.

Annellia
Kocham je.

- Ulubiona piosenka?
LenQa30
Nie mam, słucham tego co wpadnie mi w ucho, tak jak wcześniej pisałam. ^
Zaladea
Nie wiem za bardzo, którą piosenkę Imagine Dragons wybrać.
EwciaaQQ
Obecnie nie posiadam ulubionej piosenki, słucham wszystkiego.

Sweet108
Jeśli Opening z Anime się liczy, to lubię tę piosenkę. XD
A poza tym to Alec Benjamin - Boy in the Bubble.

Annellia
Nie mam ulubionej, więc dam tą, której słucham właśnie. 
- Ulubiona marka ubrań?
LenQa30
Forever 21, Guess i Tommy Hilifger.
Zaladea
Nie mam.
EwciaaQQ
Nie mam.

Sweet108
Primark. XD

Annellia
Nie mam.

- Co uważacie o jabłkach z Happy Meala w McDonaldzie?
LenQa30
Nic nie sądzę, jabłko jak jabłko.
Zaladea
Są twarde.
EwciaaQQ
Nigdy ich nie jem.

Sweet108
Wolę jabłka z ogródka, a nie z Fast Foodów.

Annellia
Wolę normalne.

- McDonald czy KFC?
LenQa30
KFC oczywiście.
Zaladea
McDonald, nie jadłam nigdy w KFC.
EwciaaQQ
McDonald, nie jadłam jeszcze w KFC.

Sweet108
McDonald, w KFC nigdy nie byłam.

Annellia
KFC.

- Jaki jest wasz ulubiony film?
LenQa30
Filmu to nie mam, ale mam serial, którym jest the end of the f***king world. <cenzurka zachowana <3>
Zaladea
Ciężko mi wybrać ulubiony film.
EwciaaQQ
Filmu nie mam, ale mam dwa seriale: "13 powodów" i "Strangr Things".

Sweet108
Hobbit, rzadko oglądam filmy.

Annellia
Nie mam.

- Zawód, który chciałybyście wykonywać?
LenQa30
Chciałabym być aktorką.
Zaladea
Na razie nie wiem.
EwciaaQQ
W chwili obecnej nie wiem.

Sweet108
Koci opiekun.

Annellia
Na razie nie wiem.

- W jakim kraju i mieście najbardziej chciałybyście mieszkać?
LenQa30
Chyba najbardziej to chciałabym w Paryżu. Wiadomo, gdzie znajduję się Paryż. 
Zaladea
Mi pasuje w Polsce.
EwciaaQQ
Polska oczywiście i kocham swoją malutką wieś.

Sweet108
Anglia, Manchester, bardzo mi się spodobało to miejsce.

Annellia
Nie wiem, Polska mi pasuje.

- Jakie macie telefony? 
LenQa30
Iphone 8
Zaladea
Samsung Galaxy J5 2016 chyba.
EwciaaQQ
Huawei P8 lite.

Sweet108
Samsung Galaxy J7 2017.

Annellia
Iphone SE.

- Co sądzicie o latającym potworze spaghetti?
LenQa30
Nic nie myślę, lubię spaghetti.
Zaladea
Przyniósł mi dziecko. Tylko 2 osoby wiedzą o co chodzi. A tak na prawdę, to jest to dziwne.
EwciaaQQ
Zjadłabym go, kocham spaghetti.

Sweet108
Co? Nie znam.

Annellia
Nic nie sądzę.

- Lubicie chimichangi?
LenQa30
Aaa.. co to jest? XD
Zaladea
Aż wpisałam w internecie co to XD 
Nie wiedziałam o istnieniu tej potrawy.
EwciaaQQ
Nie wiem co to jest.

Sweet108
Nie znam.

Annellia
Nie jadłam, nie wiem.

- Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
LenQa30
Już nie będę się powtarzać. 
Zaladea
Imagine Dragons, mam nadzieję, że zespół też się liczy. A tak z pojedynczych wykonawców to Michał Szpak i oczywiście Sławomir.
EwciaaQQ
Na posiadam ulubionego artysty.

Sweet108
Nie mam, słucham byle jakich wykonawców.

Annellia
Mam policzyć, na ile pytań odpowiedziałam "nie mam"? XD

- Ulubione picie?
LenQa30
Pepsi i sok wieloowocowy
Zaladea
Herbata i sok jabłkowy.
EwciaaQQ
Herbatka owocwa.

Sweet108
Wódka Woda

Annellia
Herbata.

- Ulubiona rasa kota?
LenQa30
Wszystkie, ale tak wybierając to Mainecoon i Ragdoll.
Zaladea
Main coon, norweski leśny.
EwciaaQQ
Nie wiem.

Sweet108
Dachowce są najlepsze.

Annellia
Każda.

- Najlepsza rzecz którą zrobiłyście w życiu?
LenQa30
Nie wiem
Zaladea
Ścięcie włosów.
EwciaaQQ
Założenie konta na Momio!

Sweet108
Oglądnięcie Noragami.
Tak, moje życie jest nudne.

Annellia
Obcięcie grzywki!

•••
---
LenQa30
Nie wiem czy komuś to przeszkadza, ale mam problem z orientacją. W sumie, to jestem taka panseksualistka i biseksualistka razem, ale czasami określam siebie jako po prostu lesbijkę, chociaż jakoś nie czuję, że nią jestem. Tak, mam drugą połówkę.
Zaladea
W sumie to jestem chyba bi choć nie wiem.
Moją drugą połówką jest mój kot.
EwciaaQQ
Raczej hetero i nie mam drugej połówki.

Sweet108
Sprawy prywatne. c:
Czy mam DŁUGĄ połówkę, to nie wiem.

Annellia
CHYBA hetero i nie mam.

•••

Emka lolik


Kiedy ugotujesz law?
Sweet108
Nie wiem, raczej w następnym roku, hihi.

Jak trafiłaś na bloga jako czytelniczka?
Sweet108
Od koleżanki dowiedziałam się, od niej też się dowiedziałam o Momio i MSP, heh.

•••
Kto cię wybrał do załogi bloga, jak i dlaczego?
LenQa30
Chciałam wrócić do blogowania gdy porzuciłam swojego bloga o Star Stable, a jako, że znałam Cer, to zapytałam się jej. Ale tak głównie to dzięki dis tutaj jestem, bo ona wysłała mi tu zaproszenie.
•••
Czemu czupakabra?
Zaladea
Kupiłam go, bo lubię Gwiezdne Wojny.
A potem Cer chciała go zjeść i choć nazywa się Chewbie, to każdy go Czupakabrą nazywa.
Ja nie wiem co wy do niego macie, że wszyscy chcą go zjeść teraz, on ma traumę. 
•••
Jesteś samoukiem z rysunkach, czy szkoliłaś się w tym kierunku? 
EwciaaQQ
Nigdy nie planowałam iść na jakiekolwiek zajęcia, aby szkolić się i nie planuję. Wolę sama na spokojnie uczyć się w domu, korzystają z tutoriali w internecie.
•••
Kto, jak i czemu wybrał Cię do bloga?
Annellia
Była dostawa mebli i nikomu nie chciało się pisać posta, więc napisałam na czacie, że ja bym to zrobiła, gdybym była redaktorką. Koniec końców Sweet napisała o tej dostawie (TAK, SPRAWDZIŁAM TO) ale Lena do mnie i tak napisała, czy serio chcę.
historia roku 2018
Jak masz na imię?
Annellia
Aż sprawdziłam, czy nie zapomniałam tego wpisać do zakładki, ale to tam jest. Ale tutaj też napiszę, Ania jestem.

•••
Dziękujemy za wszystkie pytania, czekajcie na coś jeszcze więcej i miłego dnia!

25 komentarzy:

  1. PRZECZYTANIE TEGO ZAJELO MI DOKLADNIE 8 MINUT I 47 SEKUND

    CHYBA NAJDLUZSZY POST JAKI KIEDYKOLWIEK TU BYL

    OdpowiedzUsuń
  2. HY, NIE BYLO MOJEGO PA ADRIAN!
    Więzień Azkabanu <3
    Także pozdrawiam psyschiatryk xD
    JAK MOŻNA NIC NIGDY NIE ZJEŚĆ W KFC

    Cześć Lenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jestem jej
    Fajnie że odpowiedziałyście na pytania wszystkich (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaladea- lovv za Imagine Dragons ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie długie posty, fajnie się czyta.
    Słit, nie ugotujesz mnie w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jaki długi post hahah
    Ale ogólnie fajnie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udzielenie odpowiedzi na moje pytania.
    Mam tylko jedno zastrzeżenie do naszej kochanej Zaladeły…
    JAKI TY BYŚ MI KOMIKS Z MOIM LOGUSIEM POLECIŁA, BO NIE ODPOWIEDZIAŁAŚ. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie New Avnegers: Wszystko Umiera, bo Logan też umiera. Po prostu Wolverine przeczytaj

      Usuń
    2. Pff, Logan nie umiera! Ja wiem, że na pewno wróci! Wskrzeszą go!

      Usuń
  8. Matko, chciało się wam to pisać?
    Mi by się nie chciało. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to pisalam... a one tylko odpowiadaly pod swoja nazwa..

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie jakiś długi post
    ~foxy123star

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK ZROBIC NA TYM KONTO ?

    OdpowiedzUsuń