Menu rozwijane

26 sierpnia 2018

Wczorajsza dostawa B2S!

Szkoła niestety zbliża się wielkimi krokami, a na momio z tej okazji zawitała dostawa właśnie z tym związana. Wakacje się kończą, a ja nadal nie mogę w to uwierzyć, że za tydzień będę szykowała się do szkoły. Ale nie o tym dziś w poście! Wczoraj na momio pojawiła się dostawa i czas ją wam pokazać i ocenić.


 Sukienka
Za bardzo szkolnie to nie wygląda ta sukienka, ale podoba mi się wzór na niej. Cena jest bardzo dobra, więc kupiłam i może jakąś stylizację zrobię z nią.

 Bluzka 1
Ładna jest, ale taka bardzo pospolita. Coś ma w sobie takiego, że chcę ją kupić, ale jeszcze tego nie zrobiłam. Podobają mi się połączenie kolorystyczne.
  Bluzka 2
Totalnie nie mój styl i jeszcze taka cena. Gdyby były to diamenty to możliwe, że kupiłabym ją, a na chwilę obecną nie planuję zakupu. 

 Spódniczka
Tu coś, co kojarzy mi się ze szkołą bardzoo. Pamiętam kiedyś jak chodziłam do 1 klasy podstawówki, to miałam podobną, tylko czerwoną. Lubiłam ją bardzo i tej granatowej na momio nie może zabraknąć w mojej szafie.

 Spodnie
typowe spodnie i typowy kolor- nic odkrywczego. Cena jest spoko, więc wiele momiowiczów kupi je, ja raczej nie.

 Buty
Oj to jest jedna z moich ulubieńcy tej dostawy. Cena za m+ jest bardzoo niska i świetna, więc jeszcze bardziej kusi, aby kupić!

 Bluza
Nic odkrywczego i niesamowitego. Kolor mógłby być inny np. czarny zamiast żółtego. Raczej nie kupię.

 Plecak
O, i to jest rzecz, której tu nie mogło zabraknąć- Plecak! Sama w sobie nie jest maga ładny, ale kupiłam, bo może przyda się.
Torebka
Ej ładna jest, bardzo! Chyba nie miałam jeszcze białej torebki na momio i musiałam ją kupić.

 Kubek
Fajny, tani dodatek do looka. Kupiłam, bo czemu nie.
Koszula
To jest kolejna rzecz z tej dostawy, która jest moim ulubieńcem. Tania koszula, która fajnie będzie uzupełnia look.

Włosy
Oj nie. Zupełnie nie mój styl i niestety nie podobają mi się. Coś w górnej części mi się nie podoba. Raczej nie kupię.

Jak podoba wam się dostawa?
Gotowi już do szkoły?


4 komentarze:

  1. Ja zaweze do szkoły szykuję się na ostatnią chwilę xD
    Dostawa była moim zdaniem jakaś taka droga, ale znowu kupiłem dużo rzeczy. Ale tych męskich włosów nigdy nie wybaczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na myśl o szkole chce mi się płakać :ccc
    jedynie czego mi brakuje to podręczniki tak naprawdę

    Przynajmniej na pocieszenie dostawa jest całkiem ładna. Moimi ulubieńcami są buty, koszula i włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam koszulkę wiązaną w pasie , sukienkę i trampki , ponieważ mam m+ :p
    Szkoła :'(
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jeszcze nie dotarło, że już za chwilę szkoła. Jak narazie kupiłam tylko piórnik i kredki, a po resztę jadę dzisiaj. Dostawa przynajmniej jest ładna.
    Idę płakać do konta

    OdpowiedzUsuń