Menu rozwijane

17 sierpnia 2018

Nowa dostawa

Hejka!
Dziś na Momio, jak w każdy piątek pojawiła się na dostawa. Jest ona również w motywie wakacyjnym, który nie przypadł mi za bardzo do gustu.

Na pierwszy rzut oka nie wygląda aż tak źle, jak jest. Zdecydowanie za dużo wzorów i kolory wyglądają, jakby były gdzie się tylko da. Można też zauważyć, że jest ona połączona z białą bluzką, która jest w sklepie. Lubię czasem łączyć tak ubrania, ale nie każde wygląda z tym połączeniem dobrze.

Tak patrzę i nie mam pojęcia jak mogłabym zacząć zdanie ze swoją oceną. Niby wszystko dobrze, ładne kolory, ale ten pasek mi strasznie przeszkadza. Raczej ten 'krzywy' krój sukienki był celowo, ale przez niego jeszcze bardziej zniechęcam się do kupna. Cena nie jest jakaś bardzo przesadzona, ale i tak nie planuję kupna sukienki.

Basicowa bluzka ze wzorem czereśni/wiśni. Tak naprawdę nie ma się tutaj do czego przyczepić, ale czy jest aż taka warta tych 2 szafirów? W każdym bądź razie stać mnie na nią, więc zastanowię się. 

Szczerze? Nie są bardzo złe, ale po co te jakieś dziwne wzory i ta dziura na dole? Lubię czerwony, ale nigdy nie założyłabym czegoś takiego. Cena jest za wysoka, ale Momio jak zawsze źle się ceni co do ubrań, nieważne zresztą. Nie planuję kupić.

Zwykłe, białe buty. Kupiłabym, gdybym miała momio plus. Szczerze mówiąc, nie chcę zmarnować na nie 330 diamentów, lepsze 170. W każdym razie, podobają mi się i takie buty w białym kolorze zawsze mogą się przydać.

Te włosy są przecudowne i kupiłam te pierwsze, uznałam, że są warte tych czterech szafirów. Gdybym miała więcej szafirów, kupiłabym wszystkie warianty kolorystyczne.

Kontury, czy cokolwiek to jest psują tą szminkę i jej uroczy kolor. Jako, że iż mam podobną, która wygląda o wiele lepiej, nie kupuję tej, ponieważ rzadko używam takich mega kjut szminek.

Nie podoba mi się ten efekt 'przezroczystości' i blasku. Gdyby miała zwykły, biały kolor bez jakiś dziwnych detalów, na pewno bym kupiła bez zastanowienia. W tym przypadku muszę się dobrze zastanowić, a jako, że nie mam momio plus, to raczej nie kupię, ta cena 300 diamentów naprawdę zniechęca. 

Eh, znowu dziwny makijaż. Nie lubię tego typu makijaży i ten kolor na dole wygląda źle. Ostatnio strasznie narzekam na 'nowe' makijaże na Momio, dlaczego? Ponieważ wszystkie są ostatnie takie same, jedyne jakieś tam re-colorki, nic specjalnego i totalna nuda.

Zwykły, biały choker, nic specjalnego i nowego. W sumie cieszę się, że jest w tej dostawie coś zwykłego bez niepotrzebnych dodatków. 

Te okulary są zdecydowanie moim faworytem dostawy i kupiłam je bez zastanowienia w oryginalnej cenie, lub jak kto tam woli bez momio plus. Takie same okulary są aktualnie w paczce, tylko w innym kolorze. Ja osobiście wolę ten kolor, więc cieszę się, że niebieska wersja jest dostępna w sklepie, a nie w paczce.

Nie podobają mi się, tyle w temacie. Nie wyglądają moim zdaniem dobrze, cena za wysoka i jedyne co mam tutaj oceniać są same wady. Nie kupię i na pierwszy rzut nawet nie myślałam o kupnie.

Jaka rzecz jest waszym faworytem?
Podoba Wam się dostawa?

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz chłopcy mają ładniejsze rzeczy xDD Mnie jak zwykle poniosło i kupiłem wszystko, ale cóż, na coś trzeba to wszystko wydać xD Już mnie nurtują te makijaże...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tylko szminkę i torebkę, może kupię jeszcze okulary. Strasznie nudzą mnie już te makijaże, są brzydkie i za każdym razem prawie takie same.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze chłopcy dostali lepsze ciuchy. To co właściwie mi się podoba to torebka i włosy.Tak naprawdę dostawa nie należy do jakoś bardzo udanych. No i zastanawiam się nad kupieniem tych spodni, bo takie nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu wszystkie ładne ubrania są za szafiry ;(
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam szminkę i włosy :p
    Dostawa średnia , ale i tak nie mam kasy , więc spoko xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń