Menu rozwijane

12 sierpnia 2018

•Zaległa dostawa mebli•

 ♡Hejka!♡
Kilka tygodni temu dodano dostawę mebli, ale gdy patrzyłam na tagi, nie było posta o jednej z dostaw, a jako iż czekam aż mój telefon się naładuję, to napisze ją teraz. Dawno nie pisałam dostaw mebli i ubrań, ale postaram się ocenić tą dostawę dosyć szczerze i 'sprawiedliwie'.
Zwykły stół. Nie ma tutaj według mnie czegoś, czym można się zachwycać, jednak wygląda bardzo ładnie i uważam, że mógłby pasować do wielu pokojów.
Proste, ale zarazem słodkie i ładne. Cena nie jest ani za wysoka, ani za niska. Sama myślę nad kupnem i zmianie w swoim pokoju.
To łóżko jakoś nie przypadło mi do gustu i nie mam wytłumaczenia, ani powodu, po prostu mi się nie podoba. Cena jest za wysoka jak na taki mebel, ale skoro nie planuję go kupić, to nie narzekam.
Szczerze? Nie mam zielonego pojęcia jak mogłabym to ocenić. Może zacznę od tego, że nie dałabym nawet jednego szafira za tą roślinę/drzewo, no cokolwiek to jest. Dałabym za to maksymalnie 300 diamentów, nie więcej. Nie jest jakaś super ładna i nie robi na mnie wrażenia, ale myślę, że jest to dobry dodatek do pokoju.
Zwykła biała podłoga z niebieskimi wzorkami, cena dla m+ jest dobra, zwykła nie. Nie planuję kupić, ponieważ mi się nie przyda.

Podoba mi się to, że za tymi drzwiami są takie ładne widoczki. Kolor jest ładny, w końcu to niebieska i taka 'morska' dostawa. Cenę za m+ da się znieść, ale tą zwykłą nie. Jak na razie nie planuję kupna.
Ładne okno, ale ten widok wygląda źle. Lepiej wyglądałoby, gdyby było trochę większe. Cena pozostawia wiele do życzenia, w sumie dałabym 1 szafir, ale nie jestem jak dis i nie robię z jednego szafira wielką różnicę. Okno również nie zachwyca, a przynajmniej mnie nie.
Przepraszam za te szybkie ocenki, ale straciłam jakoś 'formę' do oceniania i kompletnie nie wiem co napisać pod meblami, a nie lubię gdy post jest jakiś pusty. A mój telefon ma 93%, więc dobrze wykorzystałam ten czas.
Podoba Wam się?
Macie jakiegoś faworyta?

Miłego dnia♡

5 komentarzy: