Menu rozwijane

02 sierpnia 2018

HEJ

CO TAM U WAS? ŻYJECIE?

30 komentarzy:

  1. hej nie zginelam dzisiaj zapraszam na pogrzeb i trzeba przyniesc pizze nie chce zniczy to tyle papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie,umarlem kilka lat temu i tera tylko cos na moj wzor puste w srodku egzystuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Co wy z tymi dziwnymi postami XD

    OdpowiedzUsuń
  5. a no spoko

    urodziłam się jakiegoś roku o którejstam godzinie, było to 9 marca.
    nadano mi imię Marta, chyba po prababci. Miałam, a raczej (chyba) mam szczęśliwe dzieciństwo. Kocham pieski, pusheena i molanga.

    NIENAWIDZE SŁITTT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. co to za post? nic nie wnosi i tylko zapycha misjece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to ich blog i czasem mogo zrobic cos nie na temat

      Usuń
    2. co to za anonim? nic nie wnosi i tylko potrafi się czegoś uczepić

      Usuń
  8. W końcu muszę to napisać.
    Już wcześniej uważałam że xXcCarolinexXx nie pasowała do atmosfery tego bloga ale trzymałam to w sobie. Jak patrzę co ona nie raz wypisuje to nie wiem czy mam płakać czy nie. Przepraszam ale kto ciągle pisze ''( ͡° ͜ʖ ͡°) ''. Widziałam też owa osoba popełnia dużo błędów ortograficznych, zapewne specjalnie ale tak czy siak psuje to reputacje bloga. Jak już w końcu piszę komentarz to muszę pochwalić, podoba mi się baner (?)
    Czekam na hejcik :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, nie tylko owa osoba się tak zachowuje na tym blogu.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. no wsm
      słit to dziecinne stworzonko
      ale przez to jest słit

      Usuń
    4. Powiem tylko, że lepiej być sobą, niż na siłę kogoś udawać i starać się być 'poważnym'
      I nie mam pojęcia jak takie zachowanie psuje reputacje bloga, w każdym razie miło mi, że podoba ci się nagłówek

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. No tak, trzeba być sztywnym i bać się napisać coś humorystycznego na blogu. Zapomnieliśmy wszyscy.
      Taki hejcik, już nie musisz czekać :*

      Usuń
  9. A może być dzięki, ta jeszcze zyje

    OdpowiedzUsuń
  10. Dedłam elo
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń