Menu rozwijane

31 sierpnia 2018

Nowa mini dostawa na duńskim serwerze!

Hej,
niedawno dodano nową mini dostawę.
Tematem tej dostawy jest serial LittlestPetShop.
Taka dostawa pojawiała się na duńskim Momio już wiele razy.
Kupiłam wszystko.



Chciałabym to na polskim serwerze.
(Tak, wiem, dlaczego tego nie mamy)
Jest to takie urocze. *^*



Pierwsze uszy mi się nie podobają.
Drugie natomiast są całkiem spoko.



Ten "makijaż" na całe ciało jest świetny, ale...
Ze szminkami nie współpracuje. :(

W rzęsach nie podoba mi się to, że są trochę łyse.



No cóż, na tym obrazku tego znaku nie widać.


Znak jest nawet ładny, taki trochę magiczny (?).



Widzę, że to recolour soczewek, które były we wcześniejszych dostawach.
Posiadam wersję  fioletową.


Podoba wam się ta dostawa?
Kupiliście coś?
Co sądzicie o dzisiejszej dramie na polskim i duńskim Momio?

16 komentarzy:

  1. Jakiej dramie? xD Polacy znowu cos zrobili? Kraj cebuliiii xD
    Omg, jaka kawaii dostawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nienawidzę twojej obecności na blogu. Zachowujesz się żałośnie, a Twoje posty wyglądają jakbyś pisała je na totalny odwal. Jeszcze taka fanka anime, a pewnie nawet 3 anime nie obejrzałaś, jeszcze ta dziwna minka. Screeny w ogóle bez żadnego cienia, nie wspomnę o tym napisie. A lps to nie serial. Mam nadzieję że szybko stąd wylecisz, bo jesteś najgorszą z redaktorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień ma tam być XD To znak, że screeny są własnością bloga.
      LPS można uznać za serial, a Sweet bardzo dobrze zajmuje się pisaniem na blogu.
      A nawet jeżeli 3 anime nie obejrzała to nie znaczy, że nie może być fanką? To jest dopiero żałosne XD Ja na przykład nie mam pewnej gry, ale jestem jej fanem.
      Ciągle tylko żalicie się jedynie na Sweet.
      Sweet ma prawo wklejać tu co jej się podoba, w końcu jest jedną z redaktorek, a to blog należy do nich.
      Może chociaż raz ktoś odważy się nie pisać tego z anonima? A może Wy zaczniecie pisać na blogu i zobaczycie jak to jest?
      Bądź co bądź to wszystko jest tworzone DLA WAS, ale wiecznie kogoś hejtujecie.

      Usuń
    2. o nie odpowiedziałam z głównego konta co teraz :o

      Usuń
    3. Jakie to urocze, dziękuję za twoją opinię.
      Możesz mnie hejtować, i tak nie odejdę z tego bloga przez ciebie. ;)

      Usuń
    4. Terqz zginesz lub zestarzejesz się w Idrysie z rąk Nocnych Łowców i Cichych Braci, wybieraj.

      Usuń
    5. nocni łowcy nie brzmią źle

      Usuń
    6. Noo, maja takie fajne swiatelka, ktorymy sobie robia runy na calym ciele, wygladajace jak tatuaze i dajace im rozne moce.

      Usuń
    7. Możecie hejtować sweet ile się da
      Ale i tak nie odejdzie z tego blogu

      Usuń
  3. Rzeczy w sumie spoko , ale na duńskim momio nie mam diamentów :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa spoko, kupiłam tylko skórę i te kocie uszy
    Większość rzeczy mogę kupić, bo mam zablokowane
    Jak dla mnie ta wojna jest żałosna


    Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. az sie usmiechnelam, jak zobaczylam fale hejtu na słit, troszcza sie, to takie urocze xd

    OdpowiedzUsuń