Menu rozwijane

23 sierpnia 2018

Dostawa! - znak zodiaku panna!

Cześć!
Dziś do sklepu doszła nowa dostawa z serii znaków zodiaku - panna!



Bluzka 1:
Bardzo mi się podoba jej krój, choć te paski wyglądają trochę dziwnie na naszej postaci

Bluzka 2:
Zwykła bluzka ze znakiem zodiaku pojawiająca się w każdej z tych dostaw, nic ciekawego.



Spodnie:
Podobają mi się, ale raczej ich nie kupię ze względu na cenę.



Buty:
Wyglądają dziwnie, ale cena dla momio+ jest bardzo korzystna, więc znajdą się w mojej szafie.


 

Wisiorek:
Taka tania, nawet ładna ozdoba, może się przydać.
To na tyle w tym poście. 
Dostawa mi się jako tako podoba.
Przepraszam, że jestem mniej aktywna na blogu, ale ma to związek z moimi sprawami prywatnymi.

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Na początku, gdy zobaczyłem dostawe miałem mieszane uczucia, ale po czasie ubranka mi się spodobały °^°

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupie buty
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nic nie kupiłam , ale jutro chcę kupić m+ , więc jest szansa , że coś kupię :p
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że dostawa mnie rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
  5. kupilam tylko bluzke za szfiry, reszta mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń