Menu rozwijane

10 sierpnia 2018

Dostawa!

Hejka!
Dziś na momio pojawiła się nowa dostawa. Jest ona typowo wakacyjna i nie ma jakiegoś głównego tematu. Będzie z nami jak zazwyczaj przez 6 dni, czyli do następnego piątku.
Kolekcja moim zdaniem jest ładna i momio tym razem postarało się.


 Sukienka
Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne i jej krój. Kupiłam od razu!

Kombinezon
Również podoba mi się i zawsze przyda się taki strój w szafie. Cena jest niczego sobie, więc powinna odpowiadać wielu momiowiczom.

 Bluzka
Podobają mi się w tej bluzce szerokie rękawki, które dodają oryginalności tej bluzce. Połączenie różowych pasków z białym wygląda dobrze, choć mogli dodać inne warianty kolorystyczne.

 Spodnie
Nic nadzwyczajnego i ciekawego. Nie lubię tego typu spodni na momio, więc tych również nie planuję kupić. 

 Buty
Podobny styl butów był już na momio, a dokładnie w paczce. Mnie osobiście buty bardzo się podobają, gdyż są inne od reszty butów na momio.

 Szminka
Szminek na momio nigdy nie za wiele, więc zawsze kupuję. Nie podobają mi się te jaśniejsze odblaski na niej i bez nich pomadka stałaby się lepsza.

 Torebka
Nietypowy styl tej torebki daje jej wielki plus, więc kupiłam. Zawsze gdzieś się przyda.

 Kolczyki
Czekałam i doczekałam się tego typu kolczywków na momio. Podobne były już na Duńskim momio tylko, że były o wiele mniesze. Te zaś są za duże, ale i tak postanowiłam kupić.

Okulary
No nie wiem co powiedzieć. Jeszcze nie kupiłam i na razie nie planuję. Coś mi w nich nie pasuje, tylko nie wiem co. Może są za duże? Może ten kształt?

 Makijaż
Eh, nudny i dobrze nam znany makijaż tylko, że tu zmienili kolorek. Nie lubię tych makijaży i nie planuję kupić.

Spódniczka
 Jakoś nie przekonuje mnie do kupna, zważając jeszcze na jej cenę. Coś mi w niej nie pasuje i nie podoba mi się.

Włosy
Ładne, ale nie aż, tak aby wydać na nie szafiry. Może nie są jakoś mega brzydkie, ale nie są po prostu w moim stylu. Nadal zastanawiam się, czy kupić.


Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

5 komentarzy:

  1. Tak wiem że zaraz kom zniknie ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskie ubrania są okropne! Kupiłem tylko rzeczy za diamenty, nawet jeżeli mi się nie podobały, może kiedyś się przydadzą. No i włosy. Uważam, że dziewczyny znowu mają ładniejszą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi kolekcja bardzo się podoba, kupiłam szminkę, kombinezon, kolczyki i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam hajsu , więc kupiłam tylko koszulkę , która jest piękna <3
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń