Menu rozwijane

29 sierpnia 2018

(Zaległa) Dostawa mebli

Ostatnio często pomijamy dostawy mebli i nie każda ma swój post. Dzisiaj po raz drugi piszę jakąś zaległą dostawę, które są meble. Nieważne zresztą, postaram się tak jak wcześniej ocenić tą dostawę szczerze. Jest ona taka typowo 'szkolna' i w sumie moglibyśmy spodziewać się takiego tematu.
Nie mam pojęcia, co to jest, ale wygląda ciekawie. Nie kupię, ponieważ nie wykorzystam tego w przyszłości do mojego pokoju.
Nie wiem. Zwykła ściana z rysunkami rysowane kredą, standardowo jakiś cień, no nic specjalnego. Nie kupię, a cena do tego jest za wysoka według mnie.
Znowu coś prostego z wysoką ceną. Dlaczego, Momio się tak 'drogo' ceni? Jestem szczera i według mnie nie odwalają za często dobrej roboty, ale w ceny są oni strasznie dobrzy. Nie wiem, może kogoś to zaśmieszy, ale taka prawda.
Szkoda mi słów, zostawię to bez zdania.
Dobra, to da się znieść. Cena dla m+ jest całkiem w dobrym stanie, ogólnie Momio podąża za trendami, ale nie podrabiajcie kankenów, ała. Może kupię, ale mam na tą chwilę 77 diamentów, nie wiem jak, ale nie chcę mi się zbierać.

Chciałabym jeszcze pozdrowić SunAngela, możecie jej podarować momo, zasługuje na to

---
Podoba Wam się dostawa, kupicie coś?
Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Za co jej mamy dać momo? Za to że żyje czy za to że żyje?
    Większość chce momo, dlaczego akurat mamy jej dawać?
    Czekam na hejciki, buzi mła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Możecie jej podarować momo", możemy, czyli nie musimy. Nikt nam nie każe.

      Usuń
    2. Tak, za to, że żyje. Odpowiedziałeś sobie anonimie xD

      Usuń
  2. Rzeczywiście ostatnio Momio za bardzo się wycenia. Gdzieś to nawet w sumie pisałem.
    Ja z reguły kupuję wszystko i znowu to zrobiłem, bo trzymanie większej ilości diamentów jest według mnie bezsensowne, a może kiedyś będę chciał przeremontować swój pokój.
    Spoczko. Prześlę momo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie kupiłam , nie w moim stylu :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupilam, za drogo i za brzydki

    ~law aka marcia

    OdpowiedzUsuń