Menu rozwijane

03 sierpnia 2018

•Porządki i zmiany na blogu•

♡Cześć!♡
Ostatnio wzięłam się za małe 'porządki' na blogu, ponieważ kilka rzeczy było nieaktualne, a wspominam tutaj zakładkę 'redaktorzy'.
•Tutaj macie spis wszystkich zmian•;

-Zmiana nagłówka i kolorów na blogu:

-Tak jak każdy już zauważył, standardowo zmienił się banner na kolory pastelowe, słodkie i przyjemne dla oka. Dodałam też do banneru naszą Annellie, która od jakiegoś czasu pisze na tym blogu. Kolory etykiet etc. również zmieniły się na delikatny odcień fioletowego.

-Zmieniła się zakładka 'redaktorzy' na coś totalnie innego. W sobie zawiera:

•Jeden ulubiony look każdej redaktorki w momiowej ramce
•Podlinkowane wszystkie social media redaktorek (nie odnoszę się tutaj do prywatnych mediów)
•Standardowo nie krótki i nie za długi opis o każdej redaktorce
•Dodanie do zakładki nasze dwie redaktorki;
Sweet108 i Annellia
-Zmiana koloru czatu i jedna sprawa:

•Jeszcze niedawno, aby pisać na czacie trzeba było się zarejestrować, zostało to zrobione specjalnie aby osoby, które są takimi blogowymi 'trollami' dały sobie spokój. Teraz ta opcja została zmieniona i można normalnie pisać. Mam nadzieję, że nie będzie tutaj już więcej kont do denerwowania innych, a niestety nie można banować gości. 

•Co do kolorów, wiadomości są teraz w kolorach różowych i fioletowych. Zawsze, gdy zmienimy nagłówek na naszym blogu, czat będzie miał również zmienione odpowiednie kolory.
-Ogarnięcie paska i zmiana aktualnych serii na blogu:

•Jak wiadomo, na pasku jest coś takiego jak 'aktualne serie na blogu' kilka serii z tej zakładki musiałam usunąć, ponieważ nie były już kontynuowane i trafiły do spisu krótkich, niekontynuowanych już serii

Co mamy w planach?
-Stworzenie kilku nowych serii
-Zmiany zakładki z 'Polscy SMA' na SMA z wszystkich krajów. Na pasku ta zakładka będzie podobna do wyglądu tak jak w wywiadach. Pomysł należy do naszej EwciaaQQ.
-Usunięcie niepotrzebnych etykiet
-Dodanie tzw. 'kategorii'. Zresztą, sami zobaczycie co mam na myśli 
-Lista animo

*to tylko takie info, żebyście wiedzieli jakie są plany no i głównie gdy macie jakieś pomysły na ulepszenie bloga, możecie się podzielić tym w komentarzu
albo zignorujcie ten post 

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię porządek.
    Moim pomysłem jest zmiana zakładki ""moderatorzy"", mogą tam być nie tylko modzi z polski, ale również z innych serwerów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to polecam mój pomysł:^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Redaktorki wiedzą o co chodzi, będzie on na 500k wyświetleń

      Usuń
    2. boze nie podniecaj sie tak idiotko

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Właśnie, po co się tak chwalisz tym, że jakiś twój głupi pomysł będzie na blogu? Według mnie strasznie podlizujesz się redaktorkom, aż smutno mi na to patrzeć. Tylko chcesz być czytelnikiem miesiąca, wymyślasz jakieś rzeczy i tylko, żeby się podlizać i być pieskiem każdej z redaktorek ;) Tak nie trafisz na załogę MyMomio, a raczej tak sądzę. Żałosne

      Usuń
    5. Prosiłabym o niewyzywanie ludzi na tym blogu.

      Usuń
  4. Wszystko ogólnie jest ładne i uporządkowane ^^
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko ladnie jesttt pobobamisie okej
    macie moje uznanie za DOBRY D I Z A J N

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się nowe kolory bloga oraz nagłówek, a wasze looki to majstersztyki (btw lav jaka to czcionka?). Wszystkie inne zmiany również wyglądają cudnie. Kolejnym ciekawym pomysłem, jaki mogłybyście wykonać to zrobienie listy byłych redaktorów bloga ;)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrócicie kiedyś do brzydala? :<

    OdpowiedzUsuń