Menu rozwijane

11 marca 2018

Wiosenne momio (dostawa (09.03), zmiana wyglądu)

Witajcie!
Przepraszamy za opóźnienia z dodawaniem postów, lecz każdy z nas ma w swoim życiu inne ważniejsze sprawy do zrobienia. Cóż co ja będę się tłumaczyć każdy z was wie o co chodzi. Momio już poczuło wiosnę i Wielkanoc. Już? Hmm no w sumie to jeszcze kilkanaście dni i mamy wiosnę. U mnie również pogoda dopisuje i za oknem jest pięknie i jest w miarę cieplutko. Bardzo się cieszę, że w końcu zrzucimy z siebie grube kurtki, czapki i szaliki. Czas na słoneczko i przyjemny, ciepły wiaterek.

Wygląd Momio
Momio w tym tygodniu zmieniło tło na Wielkanocne. Jak co roku tła na różne okazje są takie same. Wielkanocne tło nie jest jakoś dużo zmienione od podstawowego, ale podoba mi się.


Wiosenna Dostawa

 Pierwsza sukienka
Podoba mi się. Jest taka lekka, przewiewna i mega wiosenna. Jest to zdecydowanie rzecz, która przyda mi się w szafie. Cena jest idealna i od razu ją kupiłam.
Druga sukienka
Jest tak samo piękna jak pierwsza sukienka i tak samo kupiłam ją od razu. Jedyną rzeczą, która stoi na przeszkodzie jest cena 3 szafirów bez momio plus, a 2 szafirów z momio plus.

 Pierwsza bluza
Coś mi nie pasuje w kroju bluzy. Kaptur, który miał być tu fajnym dodatkiem wszystko popsuł. Wzór, który znajduję się na bluzie jest hmm no nie za ciekawy i nie podoba mi się. Raczej nie zamierzam kupić.
Druga bluzka
Jestem zachwycona, gdyż jest tu golf. Kocham ostatnio golfy na momio i kupuję wszystko co ma je. Wzór jest sympatyczny tak samo jak cena.

Spódnica
Jest to komplet do bluzki wyżej. Połączenie jest fajne i ładnie wygląda, ale raczej nie będę tak zestawiać swoich looków, a rzeczy będę używać osobno. 

Spodnie
Wyglądają fajnie i ciekawie. Lubię szerokie(?) spodnie na momio. Cena jest idealna. Bez żadnego zastanowienia kupiłam spodnie od razu.

Buty
W końcu coś innego, oryginalnego w tej kategorii. Buty są świetne i długo czekałam na coś takiego. Cena 330 diamentów, 170 diamentów z momio plus jest wręcz idealna.

Włosy 1
Ojj zawiodłam się. Spodziewałam się przy tej dostawie jakiś cudnych włosów. Te włosy wyglądają dosyć dziwnie i jakoś mnie nie przekonują do siebie. 

Włosy 2
Tu totalne zaskoczenie, gdyż jest to nie typowe, że do dostawy są dodane dwie pary włosów. Jeśli chodzi o ich ocenkę to podobają mi się. Nie posiadam za dużo krótki włosów w szafie, więc je kupiłam.

Torebka
Prezentuje się ładnie. Ostatnio kupuję wszystkie torebki, plecaki (i tu nie mogło być inaczej), które pojawiają się w dostawach. Ta część garderoby jest bardzo przydatnym dodatkiem do stylizacji.

Narzutka
Ciekawy krój, gdyż na momio nie pojawiają się za często tego typu rzeczy. Kolorek jest fajny, lecz chciała bym również inne odsłony kolorystyczne. Kupiłam z małym zastanowieniem na początku.

Makijaż
Nie, nie błagam znów tego typu makijaż. Nie wiem czemu, ale momio ostatnio robi strasznie ciemne i takie dziwne makijaże, które są praktycznie wszystkie do siebie podobne. Nie planuję zakupu.


Podoba wam się dostaw, wygląd momio?
Jaka pogoda jest za waszym oknem?

10 komentarzy:

  1. Nowy Wygląd Momio:
    Podoba mi się, a w szczególności ten żonkil. Nadaje miłego nastroju do gierki oraz odrobinę nadziei na dobrą pogodę w przyszłym tygodniu.

    Wiosenna Dostawa:
    Pierwsza sukienka -> Śliczna. Mam zamiar ją kupić, lecz muszę jeszcze trochę zarobić :")
    Druga sukienka -> Kupiłam od razu
    Pierwsza bluza -> Nie jestem fanką takich bluz. Nadruk nie pasuje moim zdaniem do niej.
    Druga bluza -> Również uwielbiam golfy. Wzór nie jest zły, ale mogło być to coś innego.
    Spódnica -> Ciekawy krój. Zastanawia mnie tylko dlaczego momio "trzyma" kawałek takiego materiału. Wygląda jakby znalazł się tam przez przypadek. (Polecam przybliżyć sobie postać w sklepie by to zobaczyć)
    Spodnie -> Krój fajny. Kolor fajny. Cena odpowiednia. Na 100% znajdzie się w mojej szafie.
    Buty -> Nareszcie coś innego od szarych lub czarnych sportowych butów.
    Włosy 1 -> Nie są najpiękniejsza na świecie. Ten warkocz wychodzi właściwie nie wiadomo skąd. Zaskoczyła mnie różowa wersja włosów przypominająca nową Kim Kardashian.
    Włosy 2 -> Cieszę się, że do pisania tego zajrzałam do sklepu. Na miniaturce wyglądają pięknie, a na naszej postaci jak wpadka u fryzjera.
    Torebka -> Kupiona i założona :)
    Narzutka -> Wystarczy założyć do tego coś ciekawego, a z brzydkiego kaczątka powstaje łabędź.
    Makijaż -> Dodaj zieloną i niebieską kreskę do starego nudnego makijażu i stwórz nowy... równie nudny i brzydki.

    Za moim oknem słoneczko i piękna pogoda.
    Niestety wszystko zapowiada, że w przyszłym tygodniu będzie zimno tak jak wcześniej.

    Stan mojego konta przed (2319 diam 7 szaf) i po (1209 diam 4 szaf). Czuję biedę gorzej niż kiedykolwiek.

    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd strony głównej: ładny
    Sukienka 1 - niezła;
    Sukienka 2 - kocham;
    Bluza - niezbyt lubię taki krój;
    Bluzka - ładna;
    Spódnica - kocham ♥;
    Spodnie- nie lubię szerokich spodni;
    Buty - spoko;
    Włosy 1 - nie lubię ich ułożenia;
    Włosy 2 - nie przepadam za krótkimi włosami
    Torebka - może kupię
    Kurtka - nie przemawia do mnie;
    Makijaż - jksyha9r073 0woh['we9 09u ;--------;.
    Ocena dostawy: 8/10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd strony głównej jest ładny, a co do ubrań to są dosyć ładne. Najbardziej mi się podoba ta "kurtka" i spódnica.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa fajna, moim ulubieńcem są spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy wygląd momio bardzo ładny, czekam już na wiosnę z niecirpliwością.

    Dostawa jak dla mnie bardzo ładna. Moimi ulubieńcami są krókie, czarne włosy, sukienki i golf. Jak dla mnie takie 8,5/10.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy stary wygląd jest spoko, nie przeszkadza mi.

    Z dostawy kupiłam pomarańczowy komplet, nie wiem czemu przypomina mi on strój więźnia. Golf wygląda cudownie, a spódnica do niego też jest śliczna. Długie włosy nie są w moim guście, lecz ta krótka fryzura...cudo. Reszta ubrań z dostawy jest mi kompletnie obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd strony jest spoko, co roku taki sam.
    Z dostawy kupilam wlosy 1, zbieram na drugie. Ogolnie dostawa ladna ale to nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie to, ze coś ale pisze się chciałabym (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że brak soczewek 💅 to sprawia mi wielki ból

    OdpowiedzUsuń