Menu rozwijane

07 marca 2018

Nowe meble


jejuuuuu

Nowa dostawa mebli jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych dostaw do pokoju, jednak ilość moich diamentów i szafirów nie pozwala mi na zakup. Z jakiegoś powodu, meble kojarzą mi się z wielkanocą. Tak ogólnie przepraszam, że post jest tak poźno, ale szkoła i czas szybko leci ah. Przejdźmy może do tej cudownej dostawy, ostatnio Momio się strasznie stara i prawie cały czas jestem zadowolona z nowych ubrań i mebli.

Kolory dobrze ze sobą współgrają, przyjemne dość dla oka. Wykonanie wygląda bardzo dopracowane, cena daję wiele do życzenia lecz jeśli już mówimy o osobach, które posiadają Momio Plus widzimy w tym jakiś plus. Roślina na stole, to coś czego pragnęłam na Momio i moim pokoju, ponieważ bez takich rzeczy się nie obędę.

Momio coraz bardziej mnie zaskakuje, ta cena jest adektwatna i kupię to na sto procent. Jestem mile zaskoczona, ponieważ kolory są bardzo delikatne i miło mi się na nie patrzy. Po prostu jestem zmuszona do kupna, inaczej tego nie określę.


Gdy bardziej się tym przyglądam, coraz bardziej nie wiem jak mam to ocenić. Kolorki oczywiście śliczne, tylko porównując do innych mebli, po prostu to kompletnie nie pasuje do tej tematyki, skoro widzimy takie kolorowe meble. Tego nie kupię na sto procent.

Powie mi ktoś, co to miało przedstawiać? Widzę tutaj jakieś figury i kilka pasków, tak samo nie wiem co ma do to tematyki tej dostawy. Dałabym za nią maksymalnie 100 diamentów, nie więcej, także cena też nie jest dobra.

Zdecydowanie moje fav dostawy. Nie umiem w kilku słowach powiedzieć jak bardzo mi się to podoba, jest po prostu śliczne i bardzo dopracowane. Jestem nawet zmuszona na wydanie 2 szafirów na to okno, jednak zastanowię się jeszcze, ponieważ zostały dwa dni do nowej dostawy, nie wiadomo czy tam również nie pojawi się cudo.

Kolejny fav dostawy. Tutaj właśnie kojarzy mi się to wszystko z wielkanocą. Cena dla Momio Plus na prawdę nie jest taka zła, także możliwe, że kupię coś z tego. Kolory też niczym sobie, do czego się tutaj można przyczepić?

Podoba Wam się nowa dostawa?
Z czymś się wam kojarzy?

7 komentarzy:

  1. Na stuffke kupię komode za 1 szafira.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. ś l i c z n a dostawa, kocham te szklane drzwi (?) może nawet zrobię specjalnie pod nie przemeblowanie. Ostatnio pobrałam sobie takie w simsach, polecam. Oprócz tego okno i szafka też super, wszystko za szafiry, no cóż.
    Jak dobrze że hajs mi się zgadzaXDD
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. POWIEM TYLE
    KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM ALE MNIE NIE STAC
    ~HANIACHO2

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, za mało mrocznych kolorów. Kojarzy mi się z wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem są szklane okna (drzwi?). Kolory mi się podobają, a więc wszystko jest okej

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń