Menu rozwijane

12 marca 2018

Nowe prezenty!

Hej, cześć!
Dzisiaj zgodnie z zapowiedzią na momio pojawiły się nowe prezenty!
Przyznam, że takiej tematyki się nie spodziewałam.
Kawaii prezenty niezbyt kojarzą mi się z Wielkanocą.


Spodnie są okej, ale jak dla mnie zbyt drogie.
Bluzka nawet nawet.


Cudne po prostu no.
Na pewno będzie w moich lookach.


Jakoś mało kawaii ten kombinezon.
Bardziej kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem niż z Wielkanocą.


Znów jest mało kawaii, ale bardzo mi się podoba.
Może za parę dni się z kimś wymienię.


No ciekawa kurtka.
Może ją zakupię.


Buty nie przypadły mi do gustu.


Jak wiecie za kapturami na momio nie przepadam.
Z tym nie jest inaczej  

 
I tu przechodzimy do rzeczy, małych, ale uroczych.
Coś oryginalnego, ładnego, taniego - po prostu super!


Awwww, ta muszka.
To był pierwszy prezent, który dostałam.
Plecak też jest śliczny.





Włosy mi się nie podobają.
Wydaję mi się, że nad włosami z prezentów starają się mniej niż nad tymi ze sklepów.

Ogólnie prezenty ocenię 7/10
Wyglądają ciekawie, aczkolwiek z Wielkanocą mają niewiele wspólnego.
Choć takie miały przecież być.

A wam podobają się prezenty?
Co już dostaliście?

Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Prezenty ładne, moimi ulubieńcami są buty, muszka, plecak i ta kurtka. Włosy mogłyby być śliczne, gdyby nie ta góra, która jest zła. W sumie oceniam je na 6/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty śliczne <3. Najlepsza bluzka za 1 szaf.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystko oprocz spodni .
    Ogolnie sa ladne ,ale jakos nie moj styl .albo moj? Nie wazne

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi sie, a szczegolnie spodnica < 3
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się, ale włosy... zgadzam się z tobą co do nich.
    Ogólnie mało tu pastelowych kolorów, a więcej czarnego.
    ~Sweet108

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, ale to mnie zabolało*
    Jak możesz zakupić prezent samej sobie? No może z multika ale no to zdanie dziwnie brzmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to wymiana prezentów od zawsze jest za mnie uważana za kupowanie ich. Dajesz komuś to samo co on tobie, za taką samą cenę.

      Usuń
  7. Bardzo słabe te prezenty ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. nah, spodziewałam się czegoś lepszego
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wypraszam sobie, ale to nie są kawaii prezenty tylko DANGANRONPA.
    A to anime zdecydowanie nie jest słodkie i niewinne lol

    Spodnie - Nie za tą cene
    Bluzka - Moja 2 ukochana postać z Danganronpy. Nawet za 10 szafirów bym ją kupiła lol
    Spódnica - Na ss wygląda ślicznie, ale muszę zobaczyć jak na postaci.
    Kombinezon - Raczej takich nie noszę, więc kupować nie będę
    Sukienka - Cudeńko
    Kurtka - Chętnie przyjmę do mojej szafy
    Buty - =II=
    Kaptur - Również nie przepadam za kapturami ale może na ten się skuszę
    Spinki - Must Have tych prezentów
    Plecak i kokardka - Coś niesamowitego
    Włosy - Tutaj się zawiodłam... Jeśli już zawarli element z Danganronpy mogli zrobić zamiast tych warkoczy np. fryzure Junko lub Kyoko.
    Byłyby bardziej unikalne i zdecydowanie łądniejsze.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, momio nazwało te prezenty kawaii, ja o tym anime nie słyszałam, więc nie mogłam do tego porównać tych rzeczy.

      Usuń
  10. A ja chciałam się z kimś wymienić sukienką, ale przez przypadek kupiłam włosy z nowej kolekcji i nie mogę :'( A ona jest taka śliczna...
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawiodłam się na tych prezentach. Tylko spinki, sweter (AWWWW DANGANRONPA), spódnica i choker mi się w miarę podobają. Nie wiem, czemu te podarki mają miano prezentów "kawaii". Włosy to kompletne dno o kombinezonie nawet nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń