Menu rozwijane

02 marca 2018

Następny prezent za momio plus

hejka!
Za tydzień w momio plusu prezentem będą włosy, które są z #MostWanted. Włosy prezentują się dobrze, ale nie są jakoś mega oryginalne. Ostatnio często w momio plus pojawiają się włosy w takich odcieniach i oczywiście są to włosy mostwanted. Momio plus obecnie posiadam, ale na te włosy akurat nie załapię się i nie jest mi z tego powodu żal. Zastanawia mnie jedno czemu w obecnym czasie prezenty za momio plus nie są jakoś mega wyjątkowe.


Podobają wam się włosy?
Co myślicie?

7 komentarzy:

  1. Nie podobja mi się. Nie przepadam za takim kolorem włosów, więc nie żałuję, że nie mam m+.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym, ale kolor do mnie nie przemawia, no cóż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie włosy ładne, tylko kolor nie zadowala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! I zapraszam na mojego bloga o momio:
    https://momionaszymsercem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy ładne, ale kolor taki średni.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy są ładne, ale nie jakoś wybitne. Po prostu zwykła fryzura. Z daleka włosy wydają się być brązowe, ale z bliska są nudnym blondem. Nie kupię m+ dla włosów, mimo że to mostwanted.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może momio szykuje jakąś dużą aktualizację i dlatego mamy tyle MW? Wiadomo, że zmiana koloru zajmuje mniej niż zrobienie czegoś od podstaw.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń