Menu rozwijane

17 marca 2018

Dostawa ubrań + Meble!

Witajcie!
Na początek chciałabym uprzedzić, że post będzie długi, gdyż będzie składał się z dwóch części- 1. Piątkowa Dostawa 2. Dostawa mebli. 
•••
W ostatnim tygodniu, czyli w środę i piątek do sklepów dodano nowe dostawy. Są one tematyką mroczne święta Wielkanocne. Ta tematyka pojawiła się już wcześniej w paczce, prezentach i m+. 

Dostawa ubrań
 Sukienka
Nie wiem czemu, ale na pierwszy rzut oka sukienka nie podoba mi się, lecz po dłuższym przypatrzeniu się jednak dostrzegam, że ma to coś w sobie. Kupiłam ja przed tym jak się zastanowiłam.
Kombinezon
Nie przepadam za tego typu odzieżą na momio. Jedyne co jest tu fanie zrobione to wzór pyszczka zajączka. Cena niestety, ale mi nie odpowiada jest za wysoka jak na taką rzecz.

 Bluza
Ehh może i by się przydała w szafie taka bluza, lecz ma tak na prawdę masę podobnych i nich nie wykorzystuję zbyt często. Nie zdecyduję się na zakup.
Bluzka
Motyw porwanej bluzki już na momio był i cieszę się, że zastosowanego go również tu. Choć nie pożałowałabym jakby pojawiła się też nie porwana wersja bluzki. Kupiłam bluzkę bez zastanowienia.

 T-shirt
Zwykła t-shirt i nic więcej. Cena jest dobra, więc czemu by nie kupić. Jak na razie zastanawiam się jednak na zakupem.

 Spódniczka
Czekałam na jakieś ciekawe i nietypowe spódniczki i jest coś co mi się podoba. Kupiłam zwłaszcza patrząc na tak niską cenę. Czego chcieć więcej!

 1 spodnie
Ahh spodnie ojj zawiodłam się w tej kategorii dostawy. Niestety wzór mnie w żaden sposób nie urzeka. Cena również odpycha.
2 spodnie
Druga para tak samo jak poprzednie mnie nie urzekły. Staram się jednak znaleźć coś w nich co by mnie do nich przekonało i skusiło, ale niestety nie da się. Może jest problem z samym krojem. Nie wiem.

 Buty
Ładnie wyglądają i mają ciekawy krój (jeśli można tak powiedzieć). Cena zachęca do kupna i bez zastanowienie kupiłam. Przydadzą się w szafie na pewno.

 Czapka
Nie lubię, nie cierpię czapek na momio. Powiększają one głowę naszej momio tak strasznie, że skoda mówić. Również ciężko jest je dopasować do jakichkolwiek włosów. Ja podziękuj jak na rzazie czapce. Ohh ale plus za słodkiego kurczaczka.
Uszka
Tu pozytywne zaskoczenie, gdyż jest to na prawdę ciekawy dodatek do stylizacji. Cena jest świetna w porównaniu do czapki. Kupiła jak najszybciej.

 Włosy
Tu jakoś mega momio nie postarało się, ale też nie jest jakoś maga źle. Włosy da się do siebie przekonać i na pewno da się jakoś je wpasować do stylizacji. Kupiłam wersję blond.

 Plecak
Jak na razie nie zamierzam go kupować, gdyż jakoś jeszcze mnie do siebie nie przekonał. Może jakoś jeszcze mnie skusi.

 Biżuteria
Choker jest na prawdę ciekawy i trzeba mieć go w szafie na czarną godzinkę. Cena jest na prawdę niska, więc kupować tylko.

 Makijaż
No nie nie nie! Tylko tyle powiem. Cena co? Uhhh.

•••

Dostawa mebli
 Wow, ale mega to wygląda. Jest to coś w czym się zakochałam i jak na razie nie kupiłam. Na początku kiedy zobaczyłam to takie co? Gdzie jest różnica między ''bez m+'', a z "m+". Cena taka sama, wyglądają tak samo i wgl. I takie aaa kolor pisanek hyhy. Mogli sobie to darować.

 Wooo megaaa postarali się. Ktoś kto to robił musiał włożyć dużo pracy, aby to powstało. Zastanawiam się na kupnem, bo rzecz muszę mieć na sto procent.

 Tapeta jest na prawdę śliczna i urocza. Zwłaszcza podoba mi się pomysły i tym zajączkiem, który dodaje takiego uroku i oryginalności. Kupiłam od razu!

 Zwykła półka ze świeczkami. Nie jest to jakoś mega śliczne czy coś. Raczej nie kupię.

 Plakat jak plakat- nic oryginalnego, ani potrzebnego. Zaskoczyła mnie tu cena 2 szafirów "bez m+", a szafir "z m+". Na pewno nie jest to wartę takiej ceny.

 Nonono coś innego od reszty i tak odrobinkę nie pasującego do dostawy. Na pewno jest to oryginalny pomysł, lecz nie skuszę się na zakup.

Ooo ale śliczne. Jest tu nawiązanie do paczki, gdzie zajączek siedział we właśnie takiej pękniętej pisance. Podoba mi się pomysł z galaxy pisanką. Zastanawiam się nad kupnem, bo na prawdę urzekła mnie ta dekoracja.

•••

Podobają wam się dostawy?
Co kupiliście?

6 komentarzy:

  1. Na dostawie się trochę zawiodłam. Po zobaczeniu postu Lucka czy tam Emily liczyłam na coś bardziej oryginalnego i mrocznego, a nie na to co dostaliśmy. Na szczęście nadrabiają to meble, które są bardzo ładne. Prawie wszystko mi się podoba. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie te dostawy "wielkanocne" wcale nie pasują do Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czarny kostium nie ma wzoru kota, tylko pyszczek króliczka, który był w środę w paczce. Przyjrzyj się ;)
    ~ Loudie ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa ubrań: 8/10
    Dostawa mebli: 9/10

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ubrań zakupiłam spódnicę, buty i choker. Z mebli mam ścianę i to coś, co jest w kategorii stolików. Reszta ubrań i mebli nie podoba mi się zbytnio.

    OdpowiedzUsuń