Menu rozwijane

26 marca 2018

Paczka!

Hej, cześć, witajcie!
Jeśli kupisz paczkę szafirów lub diamentów przez najbliższe 3 dni otrzymasz włosy, które są zarazem editem momiowiczów. Damska wersja należy do twisty z duńskiego serwera (instagram), a wersja męska jest autorstwa Goboy1 z Norwegi (instagram)


Wersja damska
Włosy podobają mi się nawet bardzo. Połączenie tych dwóch par włosów nie jest odkrywcze, ale ma to w sobie jakiś urok. Żadnych z połączonych par nie posiadam w szafie, a ich połączenie jest świetne. Obecnie zastanawiam się nad kupnem, lecz też kończy mi się m+ i mam nie mały problem co kupić.
Wersja męska
Włosy podobają mi się. Są takie inne od wszystkich innych męskich fryzur. Autor naprawdę postarał się i miał na nie pomysł co wyszło oryginalnie. Jeśli miałabym męskie konto (które było by moim głównym kontem) kupiła bym je z pewnością.

Ja podobają wam się włosy?
Planujecie kupno?

2 komentarze: