Menu rozwijane

19 marca 2018

Paczka!

Hejka!
Tylko w dzisiejszym dniu jeśli kupicie paczkę szafirów lub diamentów otrzymacie strój MostWanted! Ostatnio momio nas za bardzo rozpieszcza z tym MostWanted. Wydaję mi się, że powinni odrobinkę zastopować, ale cóż tworzenie nowych rzeczy co kilka dni nie należy do łatwych zadań. 
Sam strój podoba mi się i nic do niego nie mam, lecz nie skuszę się na zakup i w dalszym ciągu czekam na coś innego.

Damska Wersja

Męska Wersja

Podoba wam się?
Planujecie kupno?

4 komentarze:

  1. Sukienka podoba mi się z całej paczki najbardziej.
    Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. meh, nie lubię takiego stylu i raczej by mi do niczego nie pasowało, ale sama w sobie sukienka nie jest zła
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego stylu, ale sukienka jest śliczna. Strój dla panów też jest niczego sobie. Niestety buty i bransoletka wyglądają tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W damskiej paczce sukienka jest bardzo ładna, buty nawet ładne, a bransoletka średnia. W męskiej wersji podoba mi się tylko bluza.

    OdpowiedzUsuń