Menu rozwijane

29 marca 2018

Wielkanocne meble!

Hejka!
Wczoraj na momio jak co środa pojawiły się nowe meble, które bez żadnego zdziwienia są oparte tematyką Wielkanocną. Rzeczy nie jest dużo w dostawie co jest takie troszkę słabe, no ale nie będę już narzekać. Dostawa prezentuje się ciekawie. Troszkę zaskoczyłam się tym, że jest limit czasu, ale można było się tego spodziewać.

 Stół
Wygląda troszkę kiczowato i mega kolorowo. Obecnie nie planuje zakupu stolika, gdyż nie przyda mi się w pokoju.

 Fotel
Wielki plus za pomysł. Fotel wygląda na prawdę fajnie i ciekawie. Cena też jest niczego sobie. Obecnie nie kupiłam jeszcze, ale kto wie może znajdzie się w moim wyposażeniu mebli.

 1 dodatek
hehe ciekawe, ciekawe. Pierwsze co mnie odpycha od kupna to cena. Nie jest ona za wysoka? Na razie nie planuję kupna.
2 dodatek
Tak na prawdę nie wiem co mam o tym myśleć. Nie jest to jakoś mega urzekające i takie kurzące do zakupu. Nie zdecyduję się na zakup.

 Kwiatki
Powiem wam szczerze, że jest jedyna rzecz, którą kupiłam. Po wejściu do sklepu z meblami ta rzecz jako jedyna rzuciła mi się w oczy na tyle aby ją kupić.

 Tapeta
Ojjj nienienie. Mega kiczowato to wygląda. Powiem tylko tyle, że na kupię.

Okno
Podoba mi się widok za oknem, który jest tak bardzo Wielkanocny i uroczy. Okna na chwilkę obecną jeszcze nie kupiłam, ale coś mnie do niego przyciąga.

Podobają wam się meble?
Pochwalcie się co kupiliście!

3 komentarze:

  1. Może kupię te kwiaty. Reszta w większości wygląda jak dla mnie trochę kiczowato, oprócz okna i fotelo - jajka. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble fajne, ale już raczej nic nie kupuję do pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty podobają mi się najbardziej :)
    Opiszecie nowe prezenty i nowy motyw? :)
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń