Menu rozwijane

23 marca 2018

Paczka!

Niedawno na momio dodano nowy prezent za kupno diamentów lub szafirów. Niestety straciłam poczucie czasu i nie wiem kiedy dokładnie zmieniono go. Wczoraj czy dziś? Jeśli wiecie napiszcie w komentarzu. Wracając do paczki- prezentem będzie strój składający się z butów, spodni, torebki, crop topu i żółtej kurtki dżinsowej. Zachwyciłam się butami, gdyż są na prawdę megaa i tylko dla nich kupiłabym paczkę. Obecnie zastanawiam się poważnie nad kupnem paczki i czy inne rzeczy wchodzące w skład stroju przydadzą mi się w szafie.




Podoba wam się paczka?
Planujecie zakup?

2 komentarze:

  1. Paczka ładna, najbardziej podobają mi się buty i kurteczka. Jednak jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z paczki podobają mi się: kurtka, torebka i crop top.

    OdpowiedzUsuń