Menu rozwijane

04 marca 2018

RoomRating (8)


Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○
the luna msp99
EwciaaQQ
Coś mi tu nie pasuje. Ogólnie dosyć dziwnie ułożenie mebli, bo wszystko tak koło ścian poustawiane, a na środku pusto. Jasne meble są tu troszkę przytłumione ciemną ścianą. Gdyby zmienić podłogę na ciemniejszą i wymienić meble mógłby ten pokój być przepiękny. Za pomysł i kreatywność i za odwagę daję ocenę Przeciętnie.

LenQa30
Wyobrażam sobie własnie gdybym miała to krzesło tak samo jak tutaj to zastanawiałabym się co ja biorę. Tak ogólnie to dziwnie jakoś to ustawione, wydaje mi się, że miało to być specjalnie aby było mega oryginalnie. W każdym razie udało ci się. Ogólnie no ściany nawet dobrze ze sobą współgrają, to jedyny plus. Przeciętnie.

KarmeloweCiastk
EwciaaQQ
Niby nie dzieje się tu dużo, niby nie jest to jakaś odważna kolorystyka, a pokój mnie urzeka. Podoba mi się tu pomysł takiego lekkiego, przytulnego pokoju. Nic dodać nic ująć jest po prostu Świetnie.

LenQa30
Coś mi tutaj nie pasuje, tylko nie mam pojęcia co. Dlaczego dwa okna są tak blisko siebie? To wbrew prawom logiki! *hah wiem śmieszna jestem*. A tak na poważnie, to pokój jest skromny, kolorystyka dość przyjemna dla oka, miło mi się patrzy na ten pokój lecz coś bym tutaj jeszcze dodała. Dobrze
Bonusowy Pokój
(osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie pokoju.)

TumbrlMSP
EwciaaQQ
Ojoj co tu się dzieje. Straszny nieład i bałagan. Usunęłabym akwarium, okno i dywan. Pokój wyglądałby wtedy na bardziej uporządkowany i mógłby być na prawdę ślicznym pokojem. Na chwilę obecną moja ocena to Przeciętnie.

LenQa30
Po co się rozpisywać? Po prostu nic nie pasuje, jeden wielki bałagan. Słabo

Zapraszamy do zgłaszanie swoich pokoi pod #RR!

13 komentarzy:

  1. Moje oceny:

    1. Przeciętnie
    2. Dobrze
    3. Słabo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokój 1 ---> Przeciętnie
    Pokój 2 ---> Świetnie (bardzo podoba mi się to, iż łóżko nie jest typowo pod ścianą tylko na środku)
    Pokój 3 ---> Przeciętnie (Zabrałabym akwarium i dywan z tamtąd i byłoby Dobrze)

    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko 2 pokój.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje oceny:
    1:Przeciętnie
    2:Świetnie
    3:Słabo

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej oceniłyście mój pokój :D Zrobiłam sobie remont, ale chyba wrócę do starego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Przeciętnie
    2. Świetnie (nie musisz dziękować)
    3. Słabo

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Słabo
    2. Świetnie
    3. Dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy pokój - no cóż, mój wyglądał podobnie, ale stwierdzam, że nie prezentuje się najlepiej. Drugi pokój jest idealny w swojej prostocie. W trzecim pomieszczeniu jest za dużo wszystkiego

    OdpowiedzUsuń