Menu rozwijane

31 marca 2018

Paczka- włosy #MostWanted!

Witajcie w tym pięknym przedświątecznym dniu!
Dziś na momio pojawiła się nowy prezent za kupno paczki szafirów lub diamentów. Prezent będzie można otrzymać tylko dziś, więc jeśli chcecie otrzymać włosy #MostWanted musicie pośpieszyć się. Ja osobiście nie planuję zakupu paczki. Włosy jakoś szczególnie nie przypadły mi do gustu. Wcześniej już widywałam te włosy na momio u innych graczy i nie pragnęłam ich aż tak bardzo. Na pewno osoby, które je chciały cieszą się z ich powrotu.


Podobają wam się włosy?
Cieszycie się, że powróciły?
Planujecie zakup paczki?

2 komentarze:

  1. Włosy średnio mi się podobają. Nie kupię paczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podobają.
    Tych włosów nie widziałam wcześniej u innych graczy.
    Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń