Menu rozwijane

02 marca 2018

Dostawa +informacja

aaaaaaaa
aaaaa

Skapnęłam się, że ostatnio napisałam post 16 stycznia, w każdym razie żyję i wracam na bloga juhu. Przepraszam za taką wielką nieaktywność, teraz postaram się to naprawić ale ciągle jestem chora i siedzę najczęściej w łóżku i nie mam czasu aby włączyć komputer, nie wspomnę też o nauce, ostatnio mam dużo sprawdzianów i zaległych kartkówek co doprowadza mnie do braku czasu. Jednak na pewno niektórzy widzieli mnie na Momio gdy byłam aktywna, ale tylko aby obczaić wiadomości i z kimś popisać i ogarnąć powiadomienia. W sumie to dzień jest taki długi, że mogłabym ogarnąć wszystko ale nie daję rady. Nie chcę już przedłużać, przejdę może do tej przecudownej dostawy.

Skromne bluzeczki, które na pewno się przydadzą. Nie wiem jak wy, ale ja po prostu uwielbiam takie zwykłe bluzki w czarnych i białych kolorach, ponieważ takie rzeczy będą do wszystkiego. Jestem zadowolona, a cena mogłabym powiedzieć, że nie jest idealna chociaż hah na pewno coś kupię.

Bluzka w paseczki to moje fav tej dostawy. Ciekawy wzór, cena dla Momio Plus idealna, kolory idealne, więc czego chcieć więcej? Kupię ją na sto procent, ponieważ bez niej się nie obędę haha, teraz traktuję to jak basic.

Pierwsze spodnie na pewno się przydadzą do wielu looków, nad drugimi pomyślę, ponieważ dla mnie cena 2 szafiry nie jest ich warta. Wątpie, że kiedykolwiek bym ich użyła ale haha kobieta zmienną jest, także nie dziwcie się kiedy zobaczycie te czerwone spodnie w moim looku.


Jeju, te spodnie w paski są również moim fav tej dostawy. Ostatnio pokochałam taki krój spodni na Momio, więc jeśli chodzi o mnie to jest to moja pozycja obowiązkowa i musi się to znaleźć u mnie w szafie. Cena jest idealna i nie mam się do czego w nich przyczepić.

Z tą podeszwą te buty są fe. Ogólnie porównuje je do yeez'ów (nie mam pojęcia jak to odmienić) a za nimi szczerze nie bardzo przepadam. Jednak są szanse, że je kupię bo z ubraniami na Momio zawsze mam tak, że codziennie coraz bardziej się do nich przekonuję, także mogę się ich spodziewać w mojej szafie.

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Nie lubię czapek na Momio, ten krój o jeju co tu się stało. Kolor jest na prawdę ładny, czekam na taki sweterek w takim kolorze, mam nadzieję że moje marzenie się spełni. Tego nie kupię na sto procent, ta cena też nie przekonuje.

A tutaj jestem mile zaskoczona. Włosy są śliczne, jeszcze za diamenty aaaa jestem bardzo zachwycona. Myślę na razie nad ciemnymi włoskami chociaż jeśli ilość moich diamentów pozwoli spróbuję nabyć je wszystkie, mam nadzieję że mi się uda.

Nie mam pojęcia jak to ocenić. Czerwone "kontury" sprawiają, że ta torebka jest fe. Cena za Momio Plus jest nawet ich warta, ale wątpie, że w ogóle ją kupię. Jak na razie to nie jestem przekonana, jest tutaj taki mały nieład co mnie po prostu odrzuca.

Czarna kurtka na postaci wygląda bardzo źle, chociaż się nad nią jeszcze zastanowię. Drugi płaszcz (jeśli mogę to tak nazwać) ma przyjemny kolor dla oka, tylko cena ah odrzuca i pewnie jego nie kupię, chociaż do jesiennych looków mogłby bardzo pasować.

Gdy patrzę na ten szalik to nie mam pojęcia jak go ocenić. Ciekawy wzór, czarno białe z lekko-szarym kolorem dobrze wygląda, jednak ten krój jakoś mi nie pasuje, ale pewnie jak zawsze będą szansę, że go kupię bo może się przydać.

Jak myślicie, czym inspirowane są ubrania?
Co uważacie o nowych ubraniach?

11 komentarzy:

  1. Śliczna dostawa, kupiłam prawie wszystko xd. Włosy śliczne, jeszcze za diamenty. W bluzkach zakochałam się od razu. Spodnie też piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa jest cudna. Buty są prawdopodobnie inspirowane Nike Air Max 97.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa super.
    Nareszcie będę miała jakieś fajne włosy na drugim koncie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jakieś fajne włoski, bo momio miało tylko 1 typ włosów czyli rozpuszczone czasami z jakimś kokiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się włosy i bluzki.^^
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka, najlepsza rzecz dostawy �� Czapka, jak zwykle bleee xD Włosy nie ładne ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna dostawa, ale mi się nie ładuje
    ~annellia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa jest cudowna, a w szczególności włosy Na razie zakupiłam różową wersję. Czarna bluza jest śliczna, a czarny podkoszulek w koty to coś, co muszę mieć. Bluza i spodnie w paski są bardzo ładne. Czarna kurtka według mnie jest warta zakupu. Czapka, buty i torebka nie podobają mi się. Nad szalikiem muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzobluzka - wygląda ciekawie ale te sznurki mnie drażnią
    Bluzka w koty - ciekawa i pewnie przydatna
    Bluzka w paski - śliczności moje
    Spodnie 1 - basic których mam sporo
    Spodnie 2 - cena nie ciekawa ale kolor już tak
    Spodnie 3 - czy tylko mi przypominają pastę do zębów colgate?
    Buty - wyglądają jak yeezy = drogie jak yeezy
    Czapka - mój ulubiony kolorek ale krój to tfu tfu
    Włosy - kocham, chce każdy kolor
    Torebka - skąd oni wzieli te kolory?
    Kurtka - nie jestem fanką bomberek (nie bijcie)
    Sweter - raczej kupię
    Szalik - jeszcze takiego nie mam więc to Must Buy dla mnie

    Cała kolekcja jest moim zdaniem inspirowana bardzo ubraniami, które noszą nastolatka (to gra dla nas więc heloł) XD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. t u m b r l d o s t a w a i n s p i r o w a n a...

      TUMBRL DZIEWCZYNAMI!!! woooow brakuje adidasa i gucci w sumie

      Usuń