Menu rozwijane

21 kwietnia 2018

Nowa dostawa!

Cześć, tu Zal!
Tak ja żyję!
Niedawno na momio pojawiła się nowa dostawa.
Jej motywem jest dżungla.


Tygrysi kombinezon jest ładny.
Zapewne go kupię, ale nie wiem do czego się przyda.
Sukienka ogromnie mi się podoba, na pewno będę często w niej chodzić.


Bluza w zebrę niezbyt przypadła mi do gustu.
Może gdyby nie ten napis byłoby lepiej.
Druga bluzka zaś jest śliczna.
Taka prosta, ale no, po prostu kocham.


Długie spodnie to kolejna cudna rzecz z tej dostawy.
Warto je kupić, nie zwracając uwagi na cenę.
Szorty są po prostu brzydkie.


Do butów mam mieszane uczucia.
Kupiłam je, ale nie jestem pewna czy będę je często nosiła.


Po prostu nie.


Na włosy jest duży hejt, bo wiecie, dredy, Czuux i te sprawy.
Mi za to bardzo się podobają, kupiłam czarną wersję.


Jakieś futro wyglądające jak słoma.
No okej fajne, kupuję.


Nie przepadam za okularami przeciwsłonecznymi na momio.
Nie kupię ich.

Widziałam, że wielu osobom nie podoba się dostawa, za to ja jestem nią mile zaskoczona.
Dam jej takie mocne 7/10.
A wam podoba się dostawa?
Co już kupiliście, a czego  nie macie zamiaru kupić?

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Pominęłaś jedną bluzkę, ale ona jest trochę dłuższa od tej pierwszej :3.
    Nawet nwm, co kupiłam XD, dostawa 9/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wydaję się, że są takie same
      Zaraz sprawdzę, może ślepa jestem xD

      Usuń