Menu rozwijane

16 kwietnia 2018

Prezenty Fantasy!

Jak informowała nas Emily dziś na momio około po godzinie 14 na momio pojawiły się nowe prezenty, których tematem jest fantasy. Niestety, ale momio tym razem nie trafiło w moje klimaty. Prezenty nie są jakoś maga złe, gdyż w niektórych rzeczach widać potencjał.


 bluzka
Szczerze to nie powala jakoś na kolana. Zwykły t-shirt z nudnym nadrukiem. Z resztą cena mówi sama za siebie choć można było by dać jeszcze niższą.
Sukienka
Nie jest to mój styl. Nie przepadam za sukienkami, które wyglądają jak dla księżniczki, a ta właśnie tak wygląda. Co do samego kroju to ktoś postarał się i stworzył śliczną kreację.

 Sukienka
Sukienka w motyle. Czemu nie? Tak na prawdę to nie wiem co mam myśleć o niej. Jest taka zwykła i nudna, ale też ma to coś.
Buty
Mam taki zwyczaj, że każde buty w szafie się przydadzą, a później okazuje się, że połowy nigdy nie użyłam do looka. Te buty są no takie średnie i wydaje mi się, że znają się one w ten połowie nie używanej.

 Naszyjnik 
Wielki plus za oryginalność, gdyż nigdy nie spotkałam się z tego typu naszyjnikiem. Cana jest bardzo dobra, ale czy użyję go w jakimś looku? Nie mam pojęcia czy mi się przyda.
Ozdoba
Nie mam pojęcia jak to nazwać, ale wygląda ciekawie. Cena jest bardzo dobra, wiec czemu nie?

 Kolczyk
Dosyć nietypowy jak całe prezenty zresztą. Wygląda fajnie, ale znając życie i momio większość włosów będą zasłaniać go.

 Skrzydła
Gdy je pierwszy raz zobaczyłam to takie wow i w ogóle fajne są choć jak dłużej się przyglądam to znajduje w nich minusy. Po pierwsze są ciup za duże, i będą się mega wyróżniać w całym looku. Po drugie próbowałam stworzyć look z nimi i totalnie ciężko cokolwiek do nich dopasować.
Makijaż
Pierwsza myśl totalnie not. Nie lubię brokatu w makijażu i coś mnie od nich odpycha. Może ten kolor, który jest lekko za ciemny? Cena moim zdaniem powinna być zmieniona na diamenty.

Soczewki
Hmm nie wiem co powiedzieć. Są takie mega oklepane i ostatnio dużo podobnych na momio było soczewek, wiec nie wyróżniają się oryginalnością. Cena zawyżona momio zdaniem.


Jak wam się podobają prezenty?
Podarowałeś komuś już jakiś, a może ty dostałeś?

2 komentarze:

  1. Meh, prawie nic mi się nie podoba. Ładny jest ten naszyjnik, ale wątpie, że go kiedyś użyję. :p

    OdpowiedzUsuń