Menu rozwijane

03 kwietnia 2018

Zapowiedź na snapie!

Witajcie!
Na snapchacie momio około godziny 12 pojawiła się zapowiedź. Dosyć niespodziewana powiem wam. Zapowiedź dotyczy nowych prezentów, które mają się pojawić już niedługo. Dokładnej daty nie znamy, ale wiadomo, że nie będą w poniedziałek tak jak było to zawsze. Wydaje mi się, że dziś po południu możemy się ich spodziewać. Sama tematyka nie należy do mojej ulubionej. Mam nadzieje, że w damskiej kolekcji pojawią się szelki i jakieś podkolanówki.


Co myślicie?
Podoba wam się tematyka?

4 komentarze:

  1. Mam wielkie nadzieje co do tych prezentów. Bardzo liczę na szelki, podkolanówki i jakiś zacny kapelusz. Oby tego nie popsuli. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, prezenty będą dzisiaj.
    Lucas nie wysłał wiadomości na pl Momio o prezach.
    Tematyka kojarzy mi się z dostawą, która była w 2017 o latach (yyy...) 70 lub 80.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że są jakieś ładne włoski
    ~ soczysta1

    OdpowiedzUsuń