Menu rozwijane

13 kwietnia 2018

Sportowa Dostawa!

Cześć!
Dziś w tym pięknym, ciepłym, piątkowym dniu do naszego momiowego sklepu dodano nową dostawę, która jest o tematyce sportowej. Sama dostawa jest całkiem ciekawa i wiele z rzeczy zostało zakupione przeze mnie. 

 Sukienka
Bardzo stylowa, wygląda na wygodną i luźną. Cena jest na prawdę bardzo dobra, więc czemu by nie kupić.

 Bluza
Prezentuje się o wiele lepiej niż inne dotychczasowe bluzy, które pojawiły się na momio. Pasek czarny idealnie się tu komponuje i daje tej bluzie mocniejszego charakteru. Cena jest idealna i świetna, więc znalazła się ta bluza w mojej szafie.

 Spódnica
Ciekawy wzór znajduje się na tej sukience plus cena jest świetna i niska no cóż tylko kupować i tworzyć z nią śliczne looki.

 Spodnie
Ahhh jak ja ich pragnę. Tylko co? m+, którego obecnie nie posiadam. Jest jeszcze druga wersja kolorystyczna, która nie podoba mi się tak jak czarna wersja. Bardzo podobają mi się tego typu spodnie na momio. 
Spodenki
Ciekawe, ciekawe. Nie są one jakoś mega świetne i śliczne, ale nie są złe. Kupiłam zważając na niską cenę.

Buty
Czekałam na takie właśnie buty na momio. Są to zarazem sportowe jak i pasujące do eleganckich stylizacji. Lubię mieszać style, aby nie było nudno. Te buty z pewnością przydadzą się w mojej szafie.

Kurtka czarna
Jak widać jest to komplet do czarnych spodni. Raczej zestawienie nie wyglądało by tak ciekawie jak połączenie tych części z innymi ubraniami. Oczywiście jest druga wersja kolorystyczna.
Kurtka niebieska
Kolejny komplet. Tym razem jest to komplet do spódniczki. Raczej nie planuję zestawiać tych rzeczy razem.

Włosy
Szczerze to nie są one jakieś złe, ale nie są też mega świetne i śliczne. Nie pasuje mi w nich ten kolorowy warkoczyk, który psuje wygląd włosów. Lecz postanowiłam kupić wersję najjaśniejszą.

Nerka (torba na brzuch)
Dosyć dziwnie wygląda to na naszej momio. Raczej nie planuję zakupu.

Czapka
Jak już wiele razy mówiłam nienawidzę czapek na momio i nie planuję kupna oto tej czapki.

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

5 komentarzy: