Menu rozwijane

09 kwietnia 2018

Czytelnik miesiąca- Marzec

Pewnie wiele z was już nie wierzyło, że pojawi się post z czytelnikem miesiąca. Niestety, ale myliliście się. Postanowiłam wraz z Cer, że przejmę obowiązek nad podliczaniem punktów z miesiąca i podawaniem zwycięscy. Postaram się robić to regularnie co miesiąc i nie poddać się. Podliczanie jak na pierwszy raz było dla mnie ciężkie, więc proszę o wyrozumiałość jeśli gdzieś się pomyliłam. Wynikła dziwna sytuacja, gdyż jest remis. W styczniu była czytelnikem Lawendisa również w marcu znalazła się ona na podium (wraz z drugą osobą). Czytelnika w lutym nie było, więc postanowiłam ją wykluczyć ze zwycięstwa. Tak, tak wiem był odstęp miesiąca od wygranej Lawendisy, lecz musiałam jakoś rozwiązać remis.

Komentarze osób najbliżej zwycięzcy:
Yookine
kkkdkkskkskkkskdk (17)

Nula2205
kdkkdkkkkdkdkkkksks (19)

Almette
kskskkkkkkskkskksksksksksk (26)

Komentarze zwycięzcy:
kkskskkkskskskkskskkkkkskksksksksksks (37)

Czytelnikem miesiąca zostaje...


Gratulacje!
Życzymy powiedzenia w następnym miesiącu!

8 komentarzy: