Menu rozwijane

06 kwietnia 2018

Dostawa!

Cześć!
Kolejny piątek i kolejna dostawa. Tym razem momio trawiło w mój gust jeżeli chodzi o tematykę. Wykupiłam praktycznie wszystko. Jestem sama w szoku ile wydałam na to wszystko. Dostawa nie ma jak na razie ustawionego limitu czasu na 6 dni, więc po będzie z nami jeszcze kilka dobrych tygodni.
•••
 bluzka
Podoba mi się krój bluzki, gdyż jest nie typowy i inny. Bluzka pomimo koloru czarnego nie jest nudna i przykuwa oko. Cena jest dobrze dopasowana i bez żadnego długiego namysłu kupiłam bluzkę.

 Crop Top
 Zwykła bluzeczka, która z pewnością przyda się w szafie do różnego typu stylizacji. Cena jest genialna, więc bez zawahania kupiłam.

Spódnica
Długie spódnice są jedną z moich ulubionych części garderoby i musiałam ją mieć. Przez chwilkę myślałam czy na pewno kupić, gdyż cena jednak nie jest fajna, ale po przemyśleniu kupiłam.

Spodnie
Jest to jedna z rzeczy, która została mianowana na mojego ulubieńca dostawy. Po zobaczeniu ceny nie mogłam postąpić inaczej. Kupiłam!

 Buty
Mam już jedne podobne w szafie. Różną się tym, że te, które posiadałam w szafie są w białe kropki. Te całe czarne są jeszcze ładniejsze, więc cóż- kupiłam.

Płaszcz
Zwykły czarny płaszcz, który przyda się w szafie na pewno. Mam jeszcze jeden taki płaszcz, ale jednak ten wygrywa, gdyż jest takim typowy płaszczem i taaaa cena!

 Okulary
jest to jedna i jedyna z rzeczy, której jeszcze nie kupiłam z tej dostawy. Same okulary nie są jakoś mega złe czy brzydkie, lecz no cena mnie jednak odpycha od zakupu.

 Włosy
Jest to kolejny ulubieniec dostawy. Po pierwsze ta cena! Zawsze czekam na włosy za diamenty, gdyż zawsze wiem, że będę wstanie je kupić. Po drugie są tak oryginalne i piękne, że nie mogłam się powstrzymać od zakupu. Kupiłam dwa kolory- ciemny brąz i te po środku, które są koloru blond z lekkim różem.

Torebka
Czekałam na taką torebkę, którą nasza momiowiczka trzyma w ręku i w końcu jest taka. Jeden szafir to dobra cena, więc kupiłam.


Jak wam podoba się dostawa?
Co kupiliście?

7 komentarzy:

  1. Mam momio plus, ale kończy mi się i nie mam narazie diamentów. Ale oglądam reklamy by kupić włoski. Są meeega

    OdpowiedzUsuń
  2. Loff wszystko oprócz pierwszej bluzki, spodni i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam prawie wszystko, ceny są poprostu genialne, wygląd tak samo. Spodnie, druga bluzka, buty i płaszcz kochaam. Jescze na dodatek prawie wszystko w zacnych kolorkach, no genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, jest ta dostawa. Tak to prawda kolejna w czarno-białej kolorystyce, ale za to z rzeczami idelanie trafionymi w mój gust. :D

    Btw, ten sweterek był na edicie odiki z najnowszą fryzurą z paczek.

    OdpowiedzUsuń