Menu rozwijane

30 kwietnia 2018

Nowy prezent za paczki!

No witam!
Dzisiaj na momio pojawił się nowy prezent za zakup paczki!


Są to włosy mostwanted Harley i Jokera z  Suice Squad. (który był słabym filmem, nie polecam)
Na momio pojawiają się bodajże trzeci raz, posiadam fioletową wersję tych damskich.
Paczka nie jest według mnie warta zakupu.
Jedyne co mi się podoba to ten kolor męskich włosów.
Czemu my nie mamy takich zielonych.
Paczka jest dostępna tylko dziś, więc jeśli planujecie jej zakup musicie się pospieszyć.

Podoba wam się paczka?
Macie zamiar ją kupić?

8 komentarzy:

  1. Wersja męska z tej paczki była kiedyś w m+ również dla dziewcznyn. Osobiście posiadam zielone włosy Jokera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszcie post o nowej kolekcji (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Napiszcie", a co to kurde za rozkazy.
      Dziewczyny będą robić co chcą, a nie jakiś dzieciór będzie mówić co mają robić (:

      Usuń
  3. Mi się podobał film ;) Ja także posiadam fioletową wersję włosów Harley.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam włosy dla dziewczyn się nie podobają, ale dla chłopaków już ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń