Menu rozwijane

02 kwietnia 2019

Paczka!

Witajcie!
Nudzi mi się, więc napiszę paczkę.
Została ona dodana wczoraj.
Temat paczki: holograficzny.
Plecak
Naprawdę źle wygląda.
To holo” przypomina bardziej plamy.
Niebieski się za bardzo rzuca w oczy.

Buty
Wyglądają lepiej od plecaka.
Podobają mi się, lecz nie użyłabym ich.

Choker
Widziałam podobny.
Nawet mi przypadł do gustu.

Kaptur
To raczej nie kaptur, ale zniekształcone coś.
Według mnie, jest to najgorsza rzecz z tej paczki.

Szminka
Przynajmniej nie jest neonowa jak plecak.
Ładna jest, ale wolałabym tylko srebrny kolor, bez żółtej i błękitnej barwy.

Kamizelka
Nie noszę kamizelek na Momio, więc raczej bym tej nie ubrała.
Nawet podoba mi się.

Okulary
Uwielbiam!
Do tego oczopląsu można dostać jak się w tym chodzi.


Podoba wam się ta paczka?
Kupicie ją?

1 komentarz: