Menu rozwijane

05 kwietnia 2019

Kwiatowa kolekcja! Wersja damska

Hej, hej!

Dzisiaj na momio pojawiła się nowa kolekcja zainspirowana kwiatami.
Chciałabym wam ją pokazać i podzielić się opinią na jej temat.

Sukienka:
 Nie jest w moim guście, po prostu nie podoba mi się, jednak może się ona do czegoś przydać, więc ją zakupię ze względu, że cena też nie jest jakoś przesadna.

Bluzka:
Hmm. Zwykła koszulka, chociaż wydaje się, że jest nudna to pod jakąś kurtkę będzie raczej okej.

Bluza:
Za dużo tych kwiatowych wzorów, plus dla mnie ten napis "momio" lekko psuje tę bluzę. Nad zakupem się waham.

Spódnica:
 Wiele było takiego typów spódnic (sama posiadam dwie podobne), ale tak jak wcześniej podobają mi się, ponieważ lubię takie kolory.

Spodnie:
Niby nic nadzwyczajnego, ale te spodnie mają w sobie taki dziwaczny (?) urok, co sprawia, że są bardzo ładne. Cena jest w porządku.

Buty:
Widzę, że styl raczej podchodzi pod vansy. Mimo tego urzekły mnie i od razu znalazły się u mnie w garderobie. Czuję, że często będę je nosić.

Wianek:
Lubię wianki na momio, lecz ten jest troszkę zbyt prawdziwy jak na grę i tekstura przypomina takiego kwiatka w formacie png. Oprócz tego jest całkiem spoko.
 
Włosy:
Ładny kucyk, podoba mi się. Nie mam nic więcej do powiedzenia, gdyż ładnie są zrobione.

Nerka:
Takich małych dodatków nie mam jak oceniać. Na pierwszy rzut oka spodobała mi się, bo może ładnie podkreślić look.
 
Kurtka:
 Ajj. Nie moje kolory, nie moje klimaty. Nie lubie tego typu ubrań i nie podoba mi się ta część garderoby.

Okulary:
Ostatnio momio szaleje z takimi okularkami. Chociaż i tak wiem, że nie będę chodziła w nich często to je kupię.

Soczewki:
 Wyglądają jakby twój momio był po grzybkach halucynkach
Tyle.

A wy co sądzicie o kolekcji?
Która rzecz jest waszą ulubioną?

2 komentarze:

  1. sliczna dostawa, sukienka i wlosy to milosc, wloski sa super i tanie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie kolejna dostawa, która nic nie wnosi. Mam wrażenie że od tego roku te dostawy są coraz mniej dopracowane

    OdpowiedzUsuń