Menu rozwijane

25 kwietnia 2019

Wczorajsza dostawa mebli!

Cześć!

Wczoraj pojawiła się na momio nowa kolekcja mebli, którą mogliście już widzieć.
Jednak, ze względów, że nie jest jeszcze stara to postanowiłam, że mogę jeszcze ją pokazać i ocenić.
Bez przedłużania, chodźmy do posta.

Fotel
Według mnie jest on ładny, ale zdecydowanie nie w moim stylu. Raczej go nie zakupię.

Łóżko
 Hmm...Niby jest całkiem ładne i estetyczne to mimo tego nie wiem czy pasowało by mi do pokoju. Nad kupnem muszę się jeszcze zastanowić.

Ściana
Po prostu zwykłe czarne cegły. 
Początkowo mi się nie podobały, ale jak je założyłam w pokoju to uważam, że są świetnie. Takich ścian na momio zdecydowanie brakuje.


Dywan
Było takich dywanów dość wiele (sama posiadam trzy w wzór czarno-biały) i uważam, że warto zakupić jak jeszcze się nie ma podobnych. Moim zdaniem dywan to jedna z kilku rzeczy podstawowych w pokoju, żeby wyglądał jakoś okej.

 
Okno
Momiowy zachód słońca,czy jest coś piękniejszego?
Oczywiście podoba mi się.


Półki na ścianę:
Ta błyskawica tak średnio przypadła mi do gustu, ze względu wyglądu jak i ceny.
Natomiast druga półka  ze ścianą jest ładna.

Co sądzicie o kolekcji?
Podoba wam się?


1 komentarz: