Menu rozwijane

27 kwietnia 2019

Prezenty vaporwave!

Bo jak ja nie napiszę, to chyba nikt

Hej!
Z tej strony Ania, stały opisywacz prezentów. Co tam u was? Czy wróciliście już do szkoły, czy może każą wam iść na dwa dni przed majówką tak jak mi? Ja się świetnie bawię, od trzech dni cały czas gram w tuber simulator, super gra, tak się wciągnęłam, że aż zapomniałam napisać o prezentach. Ale nie martwcie się, już jestem.

W tym tygodniu prezenty miały pojawić się we wtorek, ale ostatecznie ujrzeliśmy je w środę. I nie jestem zła z tego powodu, bo są super. Ich tematyką jest styl vaporwave, gatunek sztuki inspirowany latami 90. i wczesnymi 00., między innymi kulturą i technologią tamtych czasów. Szczerze to czekałam na to już od jakiegoś czasu.

Spodenki
Zaczynamy moim ulubieńcem. Bardzo lubię ten krój spodenek, kolor jest super, do tego kocham delfiny ;D

Spodnie
A te z kolei mocno średnie, jak dla mnie za drogie.

Koszulka
 Prosty krój i niska cena, ale przy tym nie jest nudna. Myślę, że spodoba się nawet osobom, które nie są fanami tego stylu.

Bluza
 Jak dla mnie za dużo się tu dzieje, ale może bym kupiła, gdyby była tańsza.

Spódnica
 10/10

Sukienka
 Byłaby idealna, gdyby nie to słońce, bo trochę zaburza kolorystykę. Ale wydaje mi się, że można to zakryć jakąś kurtką.

Kurtka
 Kolejna ciekawa i nie za droga rzecz, jestem na tak.

Czapka
Nie przepadam za czapkami na momio, ale ta jest całkiem fajna.

Plecak
 Najtańsza rzecz tej dostawy jest jedną z lepszych, bardzo uroczy.

Soczewki
 Eee, nie. Są za jasne, a tym bardziej za szafira.

Włosy
Wydaje mi się, że mają mało wspólnego z tematyką, ale mogę się mylić. Nie jestem fanką fryzur tego typu.

Moja ocena to 7/10, mimo tego, że część jest mocno średnia, to jest tu kilka naprawdę cudownych rzeczy.

Co sądzicie o prezentach?
Podoba wam się styl vaporwave?
Kiedy wracacie do szkoły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz