Menu rozwijane

08 kwietnia 2019

Wielkanocne prezenty

Привет, moje tęczowe ziomeczki!

Wiecie, kto zawsze pisze o prezentach? Ania. 
A wiecie, kto pisze tym razem? Ania. Ja jeszcze żyję, niech was nie zmyli ten nagłówek.

Dzisiejsze prezenty są w tematyce wielkanocnej. Po zapowiedzi z tik tokiem podejrzewałam, że będzie to coś w stylu Alicji w krainie czarów (wiecie, ten królik). Ale Momio nas sprankowało i dało pastelowe ubrania. Nie jestem wielką fanką takich kolorów, ale zobaczymy.

Spodnie
Fajniusie, dobra cena. Na pewno kupię.

Koszula
Bardzo lubię rzeczy w tym stylu, a na cenę nie narzekam. Również kupię.

Bluza
Trochę śmieszna, czy ja będę w tym chodzić? Zastanowię się, bo 450 diamentów to przecież żaden majątek. 

Spódnice
Widziałam już milion podobnych, ale co zaszkodzą kolejne. Zielona jest super.

Sukienka
Wygląda jak stóg siana, ale może taki był zamysł. Tragedii nie ma, ale zakochana też nie jestem.

Buty
Jak to są fila disruptor. buty fila dla debila Nie no, ładne, tanie. Chyba każdy je sobie kupi.

Okulary
Kocham okularki z kolorowymi szkłami. Te też, choć odbiegają kolorem od reszty prezentów. Czekam na podobne, różowe lub zielone.

Torebka
A taka sympatyczna torebeczka. Czarne elementy trochę przeszkadzają w odbiorze, ale z drugiej strony bez nich mogłoby być pusto, nie wiem. Może kupię.

Makijaż
 Nic specjalnego, ale tani.

Włosów znowu nie ma. Może dojdą jutro.

Ogólnie to kiedy zobaczyłam pastelowe kolorki, pomyślałam, że będzie słabo, ale dostaliśmy kilka interesujących rzeczy, do tego nic nie ma tragicznej ceny. Moja ocena ogólna to 8/10.

Co sądzicie o prezentach? Macie ulubioną rzecz?
Czy wasza szkoła strajkuje?
Subskrybujecie Pewdiepie?

3 komentarze:

  1. moja ulubiona rzecz to pastelowe spodnie <3 zbieram spodnie tego kroju hihi.
    i nie wiem czy moja szkoła strajkuje bo ostatni raz moja szkółkę odwiedzilam w zeszłym roku XD a jutro jadę do szpitala dla oSoB NeRwOwO i PsYchIcZnIe cHorYcH wiec szkoła znów mi przepadnie :p
    I nie subskrybuje gostka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewds zasubskrybowany już od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie prezenty nie za ciekawe. Naprawdę mam wrażenie, że momio się kiedyś bardziej starało nad tworzeniem wszelkich ubrań, a teraz to tak na odwal, byleby było. Odpowiadając na twoje pytania:
    Tak, moja szkoła strajkuje.
    Nie, nie subskrybuję go, bo nie widzę nic ciekawego w jego twórczości.

    OdpowiedzUsuń