Menu rozwijane

19 kwietnia 2019

Następny piątkowy prezent momio plus!

Hej, cześć!
Dzisiaj już jest piątek i co za tym idzie na momio powinny pojawiać się nowości w postaci kolekcji oraz następnych prezentów za momio plus. Zacznijmy może od przyszłego prezentu.

Są to soczewki. Może nie realistyczne, ale podobają mi się ze względu, że są po prostu zrobioną ładną teksturą i są na prawdę ciekawe. Nie wiem czy będę w nich chodziła, bo mam świadomość, że jak założę je na swojej momio to coś mi w nich nie będzie pasowało. Mimo wszystko to wywierają u mnie pozytywne wrażenie i mam nadzieję, że chociaż kilka razy je ubiorę.

Co sądzicie o soczewkach?
Podobają wam się?

2 komentarze:

  1. Paczka nawet spoko, ale trochę mnie oczy bolą jak patrzę na te soczewki. Nie wiem czemu, ale coś mi się w nich nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze postaniwiłam zaryzykować i kupiłam m+, z względu na ostatnie włosy, ale soczewki też dostałam. Powiem, że gdy je ubrałam to mi się serio spodobały i urosły w moich oczach hihi. Jeden z nielicznych lepszych prezentów m+, który był serio wart zakupu, pozdro

    OdpowiedzUsuń