Menu rozwijane

29 kwietnia 2019

〜Dostawa MostWanted〜

Cześć!
Dzisiaj miała być niespodzianka na Momio.
Niektórzy sądzili, że to będzie wielka aktualizacja.
A tu MostWanted, jak większość się domyślała.
〜〜〜〜〜〜〜〜


Sukienki
To chyba recolour sukienki z dostawy o temacie lat 70.
Bardzo podobają mi się one, możliwe, że będę je nosić.
Oto ta sukienka:
Trochę pasek i dół się zmieniły.



Sukienki
Przypadła mi do gustu 1. sukienka.
Ładnie wyglądają, dobrze, że powróciły.



Ogrodniczki
No co to ma być.
Jak to tu trafiło, kto tego w ogóle chciał?
Do tego aż za 1 szafir.
Grafika typowa na 2014/2015 rok.
Sorki Momio, ale nie chcemy takich MW.



Bluzka
Świetna, od razu kupiłam.
Spodobał mi się bluzka o kolorze lawendowym bodajże. (nie umiem w kolory)



Bluzka
Nawet tania, uniwersalna.
Nie mam tu nic więcej do napisania.

Bluza
Nie wiem dlaczego, ale mi się podoba.
Nie wydam na nią szafira.



Spodnie 1
No ile razy one będą przywracane.
Pierwszy raz były w editowej dostawie.
2 raz na jakimś MostWanted.
Ale kupię, zawsze mogą się przydać. 

Spodnie 2
Ładne, ale proszę państwa, te spodnie były w jesieni.
Której jesieni? A tej, która była w 2018 roku!
Czyli, kochane Momio, przywraca zakazane MostWanted.
Brawo, po prostu brawo.



Czapka
Na pewno była przed 2018 rokiem.
Pamiętam ją, ale dokładnie nie wiem, kiedy była dostawa, w której się znajdowała.

Wianek
Ostatnio to był w 2016 roku, ale mogę się mylić.
Chciałabym, żeby wróciła wersja niebieska.
Kocham ten wianek, jak każdy.



Włosy
No nawet okej, chociaż te pasemka psują je.
Zastanawiam się nad zakupem.



Włosy
No wreszcie coś na co czekałam, i o co prosili Momiowicze.
Marzenia się (prawie nigdy) spełniają.
Planuję kupić wersję niebieską.



Kurtka
Jestem załamana.
Dostaliśmy jeszcze kurteczkę w pakiecie, cudownie, prawda?
Grafika też jest przecudna, do tego „tylko” 2 szafiry, czego chcieć więcej? 



Rzęsy
Były niedawno.
(nie wiem dokładnie, bo Momio zamknęli)
Mam je od dawna w swojej momiowej szafie.



Soczewki
Przywracane nie wiem już który raz.
Ostatnio widziane w sklepie w 2017 roku.
Niepokoją mnie te źrenice, czy postać przesadziła z nimi, może administracja, a może jednak po prostu ciemność.
(Nie pytajcie co ja piszę, jestem padnięta, do tego już dosyć dawno wybiła 23)



〜〜〜〜〜〜〜〜
Podsumowując, nie było aż tak źle, ale na pewno gorzej niż się spodziewałam.
Niektóre rzeczy miałam, jak to zawsze bywa.
Do tego odkryłam, że nawet potrafię się rozpisać, ale tylko w nocy. Człowiek się dowiaduje tylu rzeczy w swoim życiu. I lepiej nie czytajcie, co piszę, ponieważ nie myślę o tej porze.
(wiem, że się powtórzyłam)
〜〜〜〜〜〜〜〜

Podoba wam się ta dostawa?
Mieliście już coś?

5 komentarzy:

  1. A taka byłam dumna z tych włosów, że tak mało osób je ma, ech. Dlatego nienawidzę MW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też, ale miałam brązowe, więc mało osób je kupiło

      Usuń
  2. Nie rozumiem tego hejtu na ogrodniczki, serio sporo osób je chciało i często pojawiły się na różnych kolarzach

    Ale wkurzyłam się, że przywrócili je do sklepu bo już je miałam jako prezent z m+ i było mi trochę no przykro ;/

    A czapeczka była w marcu/kwietniu 2016 w "wiosennej" dostawie jakoś w okolicy wielkanocy

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja własnie zawsze chciałam te ogrodniczki (:
    ~Disu

    OdpowiedzUsuń