Menu rozwijane

06 kwietnia 2019

Wiadomość od Emily, nowe prezenty!

Czeeść!

Przed chwilą dostaliśmy informacje od Emily, że w poniedziałek pojawią się prezenty!
Teraz tylko możemy przewidywać jakie one będą.


Wydaje mi się, że ich temat to będzie coś w stylu zegara co ja gadam (tak jak kiedyś była taka kolekcja), ponieważ praktycznie zawsze do takich wiadomości przyłączają jakąś małą podpowiedź. Oczywiście mogę się mylić, bo mogą równie dobrze oznaczać wielkanocne, kwiatowe i bardziej to przypada mi do gustu. Jednak każdy ma inne zdanie na ten temat.

A wy jakie chcielibyście prezenty, aby pojawiły się w poniedziałek?
 Co obstawiacie?

 


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że w końcu zrobią porządne prezenty, nie tak jak ostatnio ));

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie z alicja w krainie czarow kojarzy

    OdpowiedzUsuń