Menu rozwijane

24 września 2018

Wczorajsza paczka

Jak co niedzielę, dodano nową paczkę.
Jest ona wreszcie czymś co pojawia się rzadko, są to filtry ze Snapchat'a.
Trochę się zawiodłam nią. Niby 4 w filtry w jednej paczce to okazja, lecz one były też oddzielnie. Do tego ten z pierwszego zdjęcia był przywracany do sklepu zaledwie 4 miesiące temu. I to za 2 szafiry. Z pozostałych wiem, że królik był chyba w marcu 2017 roku. Wydaje mi się, że uszka z okularami są pierwszy raz na Momio. Co do sarenki to ona jest MW, ale nie pamiętam, kiedy była.

Moim zdaniem Momio postąpiło trochę nie fair dodając te filtry najpierw oddzielnie, a później razem. Ale cóż, ludzie lecą na kasę, taka prawda.
Tak, chciało mi się to napisać.






Podoba wam się ta paczka?
Kupicie ją?

7 komentarzy:

  1. uszka z okularami są ładne ❤
    nie kupię paczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w szafie psie uszy i tęczę, którą kupiłam za 5 SZAFIRÓW, ale jakoś tych rzeczy nie ubieram, tylko zmarnowałam na nie kasę. Nie mój styl, więc na paczce mi nie zależało, ale te królicze uszy są nawet urocze. hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupiłam
    Do tego bezsensu dali ten tęczowy filtr do paczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie grałem w Momio z rok, więc chciałem kupić xD o/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej na MW nie są XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń