Menu rozwijane

02 września 2018

Czy zarabianie szafirów na Momio powinno być łatwiejsze?

Gracze są zalewani cotygodniową dostawą ubrań, nowszymi, lub inspirowaną starszymi ubraniami. Oprócz tego również są prezenty, animo i meble. Prezenty jak czy inaczej można kupić z multikont, ale czy to możliwe aby w tydzień, lub dwa tygodnie kupić wszystkie ubrania, prezenty i inne rzeczy, które wymieniłam i które nam się podobają?

Przyjrzyjmy się aktualnym sposobom zarabiania

🌼 Kupowanie szafirów poprzez paczki lub Momio plus. -
Jak wszyscy wiemy, nie każdy może pozwolić sobie na większą przyjemność z gry. Może i nie jest to aż taki zły pomysł, ale czy opłaca się wydawać tak wiele pieniędzy na grę, w którą na pewno kiedyś przestaniemy grać, wspomnę o ograniczeniu wiekowym do lat 18. Ja raczej podziękuje.

🌼 Konkursy Tikiego lub administratorów (Emily, Lucas) -
Wszystko fajnie, ale czy warto jest czekać na konkursy aby dostać z 1-2 szafiry? Nie sądzę.

🌼 Dostawanie szafirów za osiągniecie poziomu -
Trochę myślałam nad tym, czy to tutaj napisać, ale możemy uznać to za sposobem zarabiania. Jednak dostajemy jedynie szafiry na dwóch poziomach, trzy na poziomie 27 i pięć na 34, więc nie jest to za wiele poziomów.

Aktualny system 'zarabiania' szafirów nie ma zbyt wielu opcji, może było to dobre, kiedy zostały dodane szafiry, kiedy ilość przedmiotów za nie była minimalna. Rozumiem, że szafiry są taką bardziej wyjątkową walutą w grze, ponieważ nie każdy może mieć ich dużo, ani nie każdy może sobie pozwolić na wymarzoną rzecz za szafiry, jeśli wydamy te, które otrzymaliśmy za poziom lub konkursy. Ale w grze nie chodzi o to, żeby się zmuszać do udziałów w konkursie, kupowanie waluty za prawdziwe pieniądze lub proszenie każdej osoby po kolei o pomoc w poziomie.

Jakie sposoby proponuję?
Głównie myślę o jakiś dziennych misjach, które zaczynają się od zarabiania około 50 diamentów za misję, aż w końcu dotrzemy do tej 'specjalnej' nagrody którą jest około 3-4 szafiry. Wykonanie misji do szafirów również nie powinno być mega długie, no i można nawet dobrze na tym zarobić i super urozmaiciłoby to grę.

Wspomnę też o pomysłach graczy, jakiej jest np. koło, które znajduje się na tak zwanej 'liście zakazanych mw' chociaż szczerze mówiąc, zakazane mw to według mnie głupi pomysł, ponieważ każdy ma prawo zdobyć swoją wymarzoną rzecz, nieważne od tego ile razy była, tak jak animo lamorożec i tęczowe włosy.
•••
Generalnie uważam, że pomysły graczy fajnie urozmaiciłyby grę, tak jak wspominałam wcześniej o misjach. Czasem denerwują mnie te wytłumaczenia od Momio 'nie będzie koła, bo jajka birmo są oryginalne". W sumie Momio nie jest jedną z mega oryginalnych gier (tutaj piszę nie tylko o jajkach, ale o wszystkim), skoro niektóre ubrania wyglądają bardzo podobnie jak ubrania na msp. Owszem, można się inspirować, ale jeśli ktoś się czymś inspiruję, choćby inną grą nie powinien sobie wmawiać, że gra jest w jakimś sensie oryginalna. Dlaczego gdy gracze prosili o pokoje, to są pokoje, które również były na msp, przecież Momio to taka oryginalna gra, to dlaczego te oryginalne pomysły na ulepszenie gry są mało zauważane przez Momio?

To tyle z mojej całej wypowiedzi, mam nadzieję, że typ takiego nie codziennego postu Wam się spodobał i dobrze było go czytać.

Możecie również podzielić się co o tym sądzicie w komentarzu i pamiętajcie, szanujmy zdanie innych jak i ludzi. Oczywiście nie musicie się ze mną zgadzać, każdy myśli co innego o danym temacie i każdy ma swoje własne zdanie.

Życzę Wam miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. Tak, to prawda. I na Momio powinno być ogólnie więcej funkcji, ponieważ nie ma co robić.
    Jedynie możemy co tydzień czekać na nowe rzeczy i do tego jeszcze tych fajnych nie móc kupić, bo szafiry...

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post <3 Jesteś moją ulubioną z redaktorek (bez urazy dla innych dziewczyn xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. halo, nie piszcie takich komentarzy i to z anonima. dziewczyny sobie pomysla, ze ja je sama pisze XD

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest prawda ale... narazie nie potrzebuje szafirów bo mam 90... :)
    ~ Lena2008xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jeszcez sposób oglądania reklam, który ja wykorzystuje codziennie gdzie robie inne ciekawe rzeczy, a w tle odtwarzam sobie reklamy. Dzięki temu codziennie troszke pieniążków sie zarobi.

    I ostatnio kupiłam Momio+ na 30, do czego skusiła mnie też promocja w sklepie play, polegająca na dostaniu 6zł przy jakimś zakupie. Był to mój 1 ever zakup w wirtualnej gierce i na dodatek nie wydatek duży, bo około 11zł (jeśli moje obliczenia są dobre). Oczywiście nie popadajmy w coś takiego jak robią niektórzy gracze msp, kupując VIP na rok co miesiąc.

    Ale pamiętajmy, że momio tak jak każda duża firma chce zarabiać na swoim dziele i robią to przez m.in. szafiry, dlatego właśnie usunięcie ich było by nie możliwe. Ale przyznaje, że mogłoby być więcej możliwości zarabiania ich.

    No powiem Ci Lena, że mnie zainspirowałaś i napiszę o tym cały post na momio xD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to popelnilem fail, bo kupilem paczke nie korzystajac z promocji XD

      Usuń
  6. Ja tam też zarabiam szafiry z oglądania reklam od tej aktualizacji do tej pory zebrałam około 40 szafirów, samo w sobie nie jest aż takie trudne. Bardzo podoba mi się pomysł z misjami, kojarzy mi się to z awatarią kiedy w ten sposób zbierałam te złote monety. XD

    Mam jedno ale, może tych rzeczy w sklepie kiedy pojawiły się szafiry było mniej, ale za to były dużo droższe, 6 szafirów za włosy to był standard. Pojawiały się też rzeczy za 7-10 szafirów. W tym czasie nie chętnie rozdawano szafiry graczom, ale wielokrotnych prośbach admini z okazji świąt zaczęli rozdawać szafiry, co prawda niewiele ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam od roku kupuje m+ na 30-40 dni, a następne jak się skończy XD Więc mam cały rok, 154 szafiry i uważam że nie potrzebne są nowe sposoby na zarabianie, mi się dużo uzbieralo a myślę że nie problem wydać te 30 zl

    OdpowiedzUsuń