Menu rozwijane

02 września 2018

Nowa dostawa

Nowa dostawa nie ma innego motywu niż typowo szkolnego, czego każdy mógł się spodziewać. Ogólnie ja strasznie nie chcę mieć nic wspólnego ze szkołą, gdyby nie było kartkówek i sprawdzianów, chemii, fizyki i matematyki chętnie chodziłabym do szkoły. Tak czy inaczej, dzisiaj standardowo jak w każdym poście o dostawie, ocenki i screeny.

Sukienki
Nie mam zielonego pojęcia co przedstawia wzór na sukience, ale wydaję mi się, że chodzi o plamy. Sądzę, że zielona i różowa kolorystyka nie pasuje tutaj, a ten czarny kolor totalnie wszystko niszczy. Nie planuję kupić i nie kupię. 

Kombinezon 
Trochę myślałam, czy jest to kombinezon, czy po prostu długie ogrodniczki, więc uznajmy że jest to kombinezon. Typowo nudny, jakieś literki w ciemniejszych odcieniach, nic specjalnego. Cena nie jest warta tego i nie użyję tego w przyszłości. 

Bluzka
Kolejne nudne ubranie, które przez wzór nie bardzo się komukolwiek przyda. Nie mam nic więcej do powiedzenia niż to, że nie kupię bluzki.

Spódnica
Przyznam, że ciekawy pomysł i nigdy bym na to nie wpadła. Na postaci nie prezentuje się tak świetnie jak na obrazku, ale zastanowię się nad kupnem, ponieważ nie sądzę abym wykorzystywała tą spódnicę często do swoich stylizacji.

Spodnie
Również nic specjalnego, cena również nie jest za dobra. Chociaż myślę, że mogłyby się do czegoś przydać. Całkiem podoba mi się ich kolor i nie prezentują się tak źle na postaci. Zastanowię się.

Buty
Zwykłe, ale takie najczęściej się przydają. Kupię na 99%, wyjątkowo lubię zwykłe buty w delikatnych kolorach, więc nie pożałuję jeśli znajdą się w mojej szafie. Cena jest całkiem dobra i nie narzekam na nią.

Włosy
Nie aż takie okropne, ale do gustu mi nie przypadły. Wątpię bym je kupiła, ponieważ praktycznie każdy odcień wygląda jak kolorowany w gimpie, czego nie lubię. Trochę dziwnie wyglądają na postaci i strasznie 'nachodzą' na jej głowę.

Kredka
Przyznam, że ciekawy pomysł... ale, czy kiedykolwiek mi się to przyda? Jest to taki specyficzny przedmiot jeśli chodzi o tworzenie stylizacji. Nie kupię, ponieważ nie wykorzystam.

Tornister
Wygląda dobrze, gdyby miał inne warianty kolorystyczne kupiłabym. Teraz muszę się dobrze zastanowić, chociaż cena dla m+ jak i ta zwykła nie jest przesadzona. Uważam, że do niektórych stylizacji jest to dobry dodatek.

Żakiet
Może nie wygląda to na żakiet, ale na pierwszy rzut oka z tym mi się właśnie to skojarzyło. Jest to taki trochę komplet z kombinezonem, bądź jak kto woli ogrodniczkami z długimi spodniami. Nie noszę takich rzeczy, ponieważ nigdy nie wiem jak mogłabym je do siebie dopasować w swoich stylizacjach.  

Okulary
Nie, nie i jeszcze raz nie. Kształt wygląda okropnie i są trochę za wysokie. Nie lubię takiego typu okularów i nie planuję kupić.

Co sądzicie o dostawie?
Macie swojego faworyta?
Cieszycie się, że wracacie do szkoły czy wolicie wakacje?

9 komentarzy:

  1. Ta kredka jest fajnaaa.
    Kupiłem wszystko i nawet mi się podobała.
    Szkoła, fu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy są niezbyt ładne. Jednakże buty i ta spódniczką są superrr ♥ kupiłam je *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. A, i ta kredeczka jest taaaka słodka XD♥♥♥ przypomina mi się zarówka achhh te czasy :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko tornister :p
    Zastanawiam się nad kupnem tej kredki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam buty tornister sukienki (mimo ze mi się nie podobają 😂) okulary spudnice i bluzkę. Moja ocena 4/10 hahah
    ~ Lena2008xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam spódniczkę i plecak, i zastanawiam się nad kupnem blond włosów.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie dostawa jest po prostu ok, ani mnie nie zachwyca, ani mnie nie rozczarowuje. Osobistym moim faworytem jest kredka.

    Tak bardzo się cieszę na powrót do szkoły <333333333333

    OdpowiedzUsuń