Menu rozwijane

27 września 2018

Paczka!

Cześć!

Dawno mnie tu nie było, ale wszsytko to przez szkołę, jednak postaram się poprawić aktywność. 
Dziś mam dla was inną widaomość, a więc jak mogliście zobaczyć na momio lub na instagramie zostałam jedną z polskich SMA. Jestem nadal w szoku i nie mogę w to uwierzyć. Dziś równiż stało się coś fantastycznego, a mianowicie na momio pojawił się animo mojego autorstwa. Cieszę się bardzoo! 

Wersja momio:


Oryginał:


Podoba wam się animo?
Planujecie zakup?

10 komentarzy:

  1. tęczowo kicio jednorożec
    coś dla mnie :) ale nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny <3
    Chciałbym kupić, ale nie mam jak :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie to animo, śliczne po prostu, ale paczek z animo nie kupuję (dobra owieczka mw była wyjątkiem).

    Widziałam, że masz 2 kotorożce i zastanawiam się czy rzeczywiście kupiłaś 2 animo, czy jedno dostałaś od administracji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki , ale nie kupuję paczek :p
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt lubię koty z rogiem, nie kupię paczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będą oceny motywów? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny animo i jakbym mogła to bym kupiła, ale pinionszkuf brak
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam serdecznie do siebie:

    www.kuroshitsujizbior.blogspot.com

    Anime się skończyło, a nowy rozdział mango nieprędko? Czujesz niedosyt? Jeśli tak, ten blog jest dla ciebie! Znajdziesz na nim zbiór opowiadań, od romansu poprzez erotykę aż po historyczne i kryminały najwyższej klasy. Daj się wciągnąć w świat XIX wiecznej Anglii razem z Mrocznym Kamerdynerem i Psem Królowej! Spróbuj, a nie pożałujesz!

    OdpowiedzUsuń