Menu rozwijane

18 września 2018

Nowe prezenty!

Cześć!
Wczoraj na momio pojawiły się nowe prezenty.
Ich motyw to..


Sweet na pewno się cieszy, ja w sumie też.
Od razu mówię, że większości rzeczy nie kojarzę, haha.
Możecie się pochwalić swoją wiedzą w komentarzach, jeśli wiecie z jakich anime pochodzą te rzeczy.


 Spodnie bardzo mi się podobają, ich cenach też jest dobra.


Bluzka też ładnie wygląda, jest prosta, przyda mi się do wielu stylizacji.
Nie wiem czy to zwykła czaszka, czy jest nawiązaniem do jakiegoś anime.
Jak już pisałam, choć oglądam dużo anime, nie kojarzę tych prezentów, możecie mnie oświecić w komentarzu.


Ta sukienka jest po prostu przecudna.
Kojarzy mi się trochę z jedną boginią z mitologii japońskiej, miała taki strój lisa.


Ten płaszcz jest cudowny!
Kolorystyka przywodzi mi na myśl Ciela Phantomhive z Kuroshitsuji.

Wydaję mi się, że widziałam gdzieś tę kurtkę, ale po prostu nie wiem gdzie.
Podoba mi się, cena bez m+ jest dla mnie przesadą, ale ta dla m+ jest jak najbardziej okej.


No fajna peleryna.


No kurczę te buty też kojarzę.
Ciel nie miał kiedyś takich butów?
Meh, nie wiem, ale bardzo mi się podobają.


Kaptur pasujący do peleryny.
Nie przepadam za kapturami na momio, ale ten wygląda dosyć dobrze.
https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/6e658fd8-2923-4b4d-897e-fab21cca1b12.png

Tu mamy taki komplet uszka i ogonek.
Uszka są okej, za to ogon uważam za ciekawy dodatek.
Dziękuję Adrianowi za uświadomienie mi, że pochodzą one ze Spice and Wolf.


Tanie, ładne i przydatne.


Rękawiczki pasujące do czokera, czy jak kto woli obroży.
Też mi się podobają, oczywiście nie wiem czy są z jakiegoś anime.


Włosy to jak dla mnie najlepsza rzecz w tej dostawie.
Jak dla mnie są to włosy Grella Sutcliffa z Kuroshitsuji.
Grella i włosy uwielbiam, więc no.

Prezenty ogromnie mi się podobają.
Byłam miło zaskoczona, gdy je zobaczyłam.
Ocenię je 10/10.
Po prostu cudo.

A wam podobają się prezenty?
Kojarzycie niektóre rzeczy z anime?

21 komentarzy:

  1. Ta biała koszulka to najprawdopodobniej jest z Nisekoi ^^
    Uszka i ogonek ze Spice and Wolf
    Włosy kojarzą mi się bardzo z Kastielem XD
    Prezenty sąąą supeeer.
    (Bo anime hihi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co do tematu Kuroshitsuji. Tak. Te prezenty też nawiązują do tego anime, jeśli chcesz Zal mogę dać Ci link do płaszczu i butów xD

      Usuń
    2. https://image.dhgate.com/0x0/f2/albu/g3/M00/36/D4/rBVaHFX2OhuADOeuAATHbSIAjR8231.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Nu5QIVXXXXa9XpXXq6xXFXXXM/Free-Shipping-Black-Butler-Cosplay-Shoes-Ciel-Phantomhive-Cosplay-Costume-Boots-Adult-Cos-Shoes.jpg Proszę.

      Usuń
  2. ładne są, ale nie przyda mi się większość. i czemu nie dodali rzeczy z noragami pff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna Law ): Mi jest smutno, że niz z Fma nie ma XD
      a tak poza tym cudny masz awatar Lw

      Usuń
    2. Mi jest smutno, że nie ma z TG :<

      Usuń
    3. A mi jest smutno, że nie ma Bungou Stray Dogs. :<<<

      Usuń
  3. NIC z tej dostawy mi się nie spodobało...
    Była już kiedyś dostawa anime (gdy założyłam swoje aktualne konto) i tamte były o niebo lepsze i była ich większa różnorodność. Tutaj mamy takie basici, które z dodaną jakąś formą kiczu.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche soli na dziś:
    1. Jeśli ta bluzka jest z Nisekoi to CZEMU nie zrobili chociażby czerwonej kokardki jednej z głównych bohaterek lub stroju szkolnego? Wyróżniałoby się to jakoś przynajmniej i pasowało do wielu różnych stylów.

    2. Jeśli te włosy miały być inspirowane Grellem to DLACZEGO męska wersja jest krótka? Grell jest trapem o którym nie wiedziałam lub momio ma jakieś tajne info na ten temat?

    3. Te uszy wyglądają na brudne i nie będą pasować do żadnej rudej fryzury na momio lub ich znacznej mniejszości. Jeśli inspirowali się Spice And Wolf już po 10 sekundach u wujka google zobaczy się, że głowna bohaterka wygląda jak MŁODA BOGINI, a akcesoria inspirowane nią wyglądają jak :^)

    4. Po jakiego kija zrobili na uszach gradient, gdy każde inne ubranie (w tym włosy) cieniowane są zupełnie innym stylem.

    5. Kolejny duży minus za to że ubrania wyglądają jak z jednego anime i podobać będą się niewielkiej ilości momiowiczów.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grell kiedyś miał krótkie włosy, poszukaj sobie.

      Usuń
    2. Jak już powiedział Adrian, Grell miał kiedyś krótkie włosy.
      A co do reszty, sama nie wiem. Momio to momio, tam dzieją się różne dziwne rzeczy.

      Usuń
    3. Wydaje mi się też, że nie zrobili chłopakom długich, bo uznali, że takie mogą mniej im się podobać czy coś.

      Usuń
    4. Uszy były by fajne, gdyby były bardziej odwzorowane z oryginału, niby fajny pomysł na dodatek, ale wykonanie jest kijowe

      Usuń
    5. Wydaje mi się, że jak już robić prezenty anime to uwzględnić postacie takie jakie są najbardziej znane

      Usuń
  5. awww prezenty kuroshitsuji, szkoda tylko ze nikt mi w zyciu ich nie da a nie mam pieniedzy na wymiane XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne anime rzeczy na momio, nie jestem fanką anime, więc prezenty nie szczególnie przypadły mi do gustu. Tak właściwie wszytsko takie nijakie, jedynie co mi się tak podoba to włosy i sukienka, reszta jest brzydka.

    Osobiście chciałam rzeczy związane z starożytnym egiptem lub mitologią, nie kojarzę by takie rzeczy były kiedyś na momio dodawane, a sama tematyka wydaje mi się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń